• Jaman, dat doe je me niet na.
    Als kleine snotaap van paar maandjes oud, sloeg ik 's nachts al twee maaltijden over aangezien ik gemakkelijk 12u aan één stuk doorsliep. Ik deed niets anders dan slapen en spelen met mijn speeltjes die boven mijn box hingen. Eerst was mijn moeder ongerust omdat ik zo veel sliep, een normale baby wordt tienduizend keer wakker omdat ie honger heeft, ik sliep gewoon alsof mijn leven er vanaf hing.
    Ik was te lui om te leren zitten. Ik vond het altijd zo leuk om gewoon in mijn box te liggen en niets te doen. Gewoon NIETS doen. Alle normale baby's zouden al half uit hun box kruipen, ik kon nog niet eens zitten. Toen mijn moeder het beu was, nam ze me mee in de buggy naar Wijnegem Shoppingcenter, zodat ik een hele dag moest zitten. Sindsdien deed ik niets anders dan zitten. Zitten in mijn box. Zitten in de woonkamer. Zitten op een speelmatje. Gewoooooooon zitten, slapen en lachen. :'D
    Normaal komt dan de kruipfase. Die heb ik eventjes overgeslagen. Ik was te lui. Te lui om te kruipen of te lopen. Zitten was toch o zo heerlijk. Als mijn moeder me in de woonkamer zette met een speelgoedje, kon ze uren andere dingen doen, ik ging toch niet van dat ene plekje weg. Want oh noo, stel dat ik zou moeten bewegen. Ö
    Toen mijn moeder dat zitten weer bui was en ik al een half jaar te laat was met mijn loopprobeerselen, heeft ze me een keer recht op mijn voetjes gezet. Ik zette twee stapjes en viel. Ik stond terug op en kon vrolijk rond de tafel rennen. Lopen was toch niet zo vermoeiden als ik dacht dat het zou zijn. :'D
    Omdat ik al meteen na mijn geboorte hele nachten aan één stuk doorsliep, had ik metersdikke pampers nodig om al mijn gepipie tegen te houden. Damn, klinkt vies. Anyway, metersdikke pampers dus. Ineens, was mijn pampertje op een nacht droog. Mijn moeder zette me direct op een potje en toen was ik zindelijk.
    Hah, wie doet me dat allemaal na? :Y)

    (...)
    k wou heel ff zegge dat nena geil is mr..ik ben te jong om dat te zegge -homohandje-
    :'D
    Ik lekker niet (puh). 49 en 18 Das toch niet zo'n groot leeftijdsverschil of wel dan? :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik was een slimme baby die verlatingsangst had.
    Als ik huilde dan moets ik overgeven en dan had ik al rap door. Dus ik 's nachts keilang huilen tot ik moest overgeven en toen moest mijn mama mij nieuwe kleertjes geven.

    Okée?

    haha loowwlll je was een mega babyxD

    ik was ook vet rustig alleen toen ik in mijn mamma dr buik zat en ze ging in de auto zitten ging ik altijd haar liesen kietelen netzolang tot ze uit de auto staptexD

    en toen ik eenmaal geboren was hield ik me poep opxD
    ik heb gewoon serieus dik maand ofzo niet geschetexD en me ouders me vanalles en nogwat geven zodat ik weer ging poepe maar het hielp niet whahaxD en toen gaf dokter lacseer middel ofzoxD en hallaloeja daar kwam de bruine berg en niet zo´n klein beetje ookxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    omg XD
    luiheid !XD

    Ik leerde hoe ze pampers omdeden. Aangezien ik de box haatte, deed ik mijn pamper uit als wraak en zocht ik een uitweg.
    Mijn moeder zegt dag ik toen al zo opstandelijk was xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Nouja, ik was ook zeer brave baby.
    Ik huilde nooit en sliep wanneer ik moest slapen en at wanneer ik moest eten, het enige probleem was dat ik al mijn speeltjes door het huis gooide en ik er nogal van hield om aan dingen te komen als dat niet mag. Mijn mama zei altijd,'Lindsey niet in de kast!' Ja, dan ging ik lekker in de kast en als ze zei dat ik van een potje moest afblijven ging ik het natuurlijk weer vastnamen.
    Gosh, wat was ik toch braaf (cat)


    The soul needs autumn.

    lieffff

    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik was redelijk braaf (A)
    Maar als mijn tweelingzus 's nachts ging huilen, ging ik dat ook doen!
    Voor de rest speelden ik en Evelien altijd met elkaar, dus dan moesten mijn ouders zich niet zo met ons bezig houden.

    Maar jij was inderdaad een wonderbaby, maar ook wel vrij lui lijkt me!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Waarom zouden wij zo'n luie baby willen zijn als jij ? :x


    All was well.

    da's knap. eerst te lui om iets te doen, en dan kun je meteen iets anders.

    ik was een stoute baby;ik klom overal op [kasten,stoelen,tafels,...] snachts stal ik kleurpotloodjes uit mijn mama haar kamer,om er dan mee op de muren te tekenen,en 1 keer heb ik de vloer geverfd:Y)

    jij was echt een Wonderbaby fsoo Ö


    everybody needs a song.

    Ik kon toen ik 3 was het hele verhaal van Nijntje vertellen en op het juiste moment de bladzijden omslaan, zodat het écht leek alsof ik kon lezen.
    Maar dat duurde nog 2 jaar :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik sliep ook zo ontzettend veel :|
    bij mij moesten ze kijken of ik nog wel leefde ='D


    It's not the same without you.

    (...)Ik lekker niet (puh). 49 en 18 Das toch niet zo'n groot leeftijdsverschil of wel dan? :Y)
    juaa nog altijd (puh)
    en nu begin ik mezelf eng te vinden :Y)


    Imperfection Is Beautiful