• Hoi.

    Hebben jullie dat ook dat jullie elk moment kunnen in huilen uitbarsten, zonder reden?
    Dat je voelt dat je een krop in je keel hebt en dat de tranen klaarstaan in je ogen?

    Dat je dan geïrriteerd bent en down,
    en whatever. Gewoon kwaad, of je gewoon kut voelen.
    Argh, oké, dat heb ik nu.
    En eigenlijk heb ik wel een reden,
    maar ze is echt zo dom, dat er geen reden is om te huilen.

    Oké, hebben jullie dat ook soms?
    En wat doe je eraan?

    Dat had ik bijna de hele dag vandaag D: Het regende en ik moest een kwartier naar de gymzaal fietsen in in de pauze zodat ik vandaag 5 minuten pauze had, mijn haar zat door de regen kut en niemand hield erover op. We deden softbal bij gym en ik heb het helemaal verpest.
    Ik moest huilen, actually. Heb het nog een uur/anderhalf uur op zitten houden ben toen in tussenuur naar huisgefietst en heb keihard zitten janken.
    Triest gevalletje, de ik. =/
    EDIT: Misschien moet ik er even bijvertellen, ik wordt echt EXTREEM sacho van regen, sneeuw of kou, het is best normaal dat ik de hele dag loop te stampen en te snauwen als het regent, maar huilen gebeurd iets minder. ;p


    Mew <3

    Ja soms. Die fucking puberteit ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    jah heb dat ook soms
    kga dan naar men kamer luister naar muziek
    en dan begin ik te huilen
    ook voor zo'n stomme redene

    Ja, dat heb ik soms ook.


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, heb ik. Kan er zelf niets aan doen, dus ik zou het niet weten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ach keuteltje toch! wat is de reden?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Heb ik de laatste twee maanden like élke avond ^^ Maar dan krijg ik er geen tranen uit, wil ik gewoon zó hard beginnen schreeuwen en huilen en van die shit maar dat lukt dan nooit. Meestal heb ik dat ook als ik 's avonds in mijn bed lig. Heb de gewoonte om 's avonds mijn MP3 heel zacht te zetten en met muziek in slaap te vallen. Als er dan bijvoorbeeld: Here without you van 3 doors down voorbijkomt denk ik meteen aan waarom ik wil huilen en dan heb ik een krop in mijn keel maar kán ik niet huilen.

    Ja en dan voel ik me net zwanger omdat meeste zwangere vrouwen ook hele sterke emoties vertonenxD

    ik heb dat de laaste tijd ook erg vaak. dan ben ik geïrriteerd, prikkelbaar en als iets me dan niet lukt, ben ik in staat in huilen uit te barsten. ik hou me dan altijd in ofzeu.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jepjep, I know the problem. Nu ben ik ook een beetje down en geïrriteerd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja dat heb ik ook wel is. & dan soms om de kleinste redenen.

    &Dan huil ik ook gewoon, daarna is het dan meestal weer over&voel ik me weer wat beter [:


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    jah dat heb ik ook wel eens


    /

    Heb ik soms ja. Ik ga altijd huilen als ik heel erg boos ben, best kut :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Whoahoa, ik heb de laatste keer gehuild, let's see like vier maanden geleden of zo om zoiets doms. Het was vrijdag en ik was óververmoeid. Mijn vader zei één ding verkeerd tegen mij, ben woedend naar mijn kamer gestormd en ben prompt beginnen huilen (':

    Jah ik ben zo al zeer gevoelig, en hoef niet veel om in tranen uit te barsten, nuja, je mag me wel uitschelden, ik hou me sterk, maar bv. Als ik nu met de auto zou rijden en ik dood perongeluk een dier zou ik echt flippen en huilen
    xD