• Heeyz dudes/dudetten.
    Ik hou best wel veel van Japan enzu. Maar nu vraag ik me af waar je die kleren kan kopen.
    Ik heb alwel een paar dingen maar die heeft een vriend van me uit Japan gehaald.
    Maar soit. Weet misschien iemand van jullie waar ik nog van die kleren kan kopen? Liefst in België.
    Alvast bedankt. n.n

    -Xx


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    wat bedoel je ongeveer met kleren uit japan?? kimono's of dergelijk of bedoel je echt dat cosplay achtige iets?? even wat duidelijker plz thnx.:Y)

    @AxelRawr
    Okej Kwas kinda vaag. x]
    Ik bedoel visual Kei/Cosplay achtig enzu.. ^^


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Kan alleen in Japan.


    rules don't stop me

    Als je naar Google gaat en daar Cosplay of visual kei-winkels intikt krijg je wel wat info, volgens mij...had k een keer gezien


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Mss is kijken via google ? (:


    A. ikmisje.

    je moet gewoon naar tweedehands winkeltjes of naar punk/Gothic/emo winkeltjes en naa de coolcat ofzo gewoon overal en nergens vandaan halen niets is te gek :P

    I like is. Roze met pinpel paars t-shirt en zwart met oranje panty's overelkaar, rood blauw rokje een paar studbelts en je bent klaar :P


    Love sheds light one the darkest of times

    Je kan zowiezo op google kijken.. En er is ook ergens in Bilthoven (ofzo) een Lolita winkl ^^ Met Lolita jurken, schoenen enzo..

    Verder gewoon rond blijven kijken, en je vind vanzelf wel wat ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik heb met carneval veel gescoort dat er wel op leek dus dat kun je next year ook proberen (geen idee waar je woont en of ze het daar vieren)
    zeeman:P hebben ze ook wel vaker cool spul wat er mee door kan duss...
    Hope it helped!!!(K)


    You don't even know me, so don't judge me!

    visual kei is gaaf maar volgens mij heb je dat soort winkels alleen in japan.. en Gwen stefani heeft een Harajuku lijn daarmee kun je ook behoorlijk goed een visual kei outfit mixen ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT