• Ja, jullie vinden me misschien raar als ik het gezegd heb dus here it go's;

    Laatst heb ik een droom en ik droomde dat er 10 messen in mijn rug staken en dat voelde echt wel kietelig aan of pijnlijk en toen ik wakker werd was ik gewoon wild aan het bewegen in mijn bed toen ik droomde en dan was die kietelig gevoel verdwenen maar ik was er zeker van dat ik het in het echt terwijl ik droomde dat kietelig gevoel ook heb gevoeld dat is echt raar en een paar jaar geleden (neen was geen klein kind ofzo) droomde ik over iets gelukkigs en toen ik wakker was zat ik te huilen in mijn bed!!! Raar was iets blij's aan het dromen zat ik aan het wenen toen ik aan het dromen was echt raar!!!

    Hebben jullie ook zoiets gehad?


    FireFlies Above My Head

    ik werd ook al vaker huilend wakker. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jha.
    1x was ik in een droom gevallen en had toen pyn aan me lip. Ik werd wakker & had pyn aan me lip =o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik droomde vanacht dat ik iemande belde, en blijkbaar heb k haar echt gebelt. haha XD

    Ja,soms ja.dat ik droom dat ik kan vliegen en ik los tegen de muur vloog.Die volgende morgend had ik koppijn Oo

    ik droomde vanacht dat ik iemande belde, en blijkbaar heb k haar echt gebelt. haha XD

    ;O zo eng ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    jaaa

    dan droom ik iets moois of dat iemand bij me is fzeu

    en dn word ik wkkr en dan heb k ook egt t idee dat die persoon bij me is en dat is dan niet:'(


    Why don't you break my heart

    Gah x)
    Ik droom soms dat ik aan het (jawel U_U) vechten fso zit en dn voel ik mezelf bewegen en soms schiet ik wakker met mijn armen in de lucht x)
    Of als ik droom dat ik aan het parachutespringen ben en mijn touw breekt fso > ik val. Dan lig ik de volgende ochtend uit me bed ><


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik droomde laatst dat er op mij geschoten werd en toen voelde ik dat ook :') Wel raar..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja dat is so weird, ik droomde is een keer dat ik met me vriendinnen aan het zwemmen was, en toen ik wakker werd had ik het gevoel dat ik in het zwembad lag en als ik beweegde voelde het of ik zwom. Best wel raar x'D


    You Touch My Tralalaa xD

    jaaa

    dan droom ik iets moois of dat iemand bij me is fzeu

    en dn word ik wkkr en dan heb k ook egt t idee dat die persoon bij me is en dat is dan niet:'(

    Ja dat heb ik ook,dat is echt wel kei kut dan op dat moment ö

    Laatst droomde ik dat ik aan het vliegen was, maar toen donderde ik op de grond. De volgende dag had ik overal spierpijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb al een paar keer gedroomd dat ik achterover van een hoog gebouw val, &' dan voel ik mezelf echt vallen & als ik op de grond val, voel ik echt alle lucht weggaan uit mijn longen en schiet ik wakker. Echt, ik zweer je dat ik echt recht zit/sta en dan op mijn matras val ! :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    als ik val in een put of weet ik veel wat voel ik daadwerkelijk kietels in men buik .. best wel coewl


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Jha.
    1x was ik in een droom gevallen en had toen pyn aan me lip. Ik werd wakker & had pyn aan me lip =o

    misschien heb je in je slaap op je lip gebeten? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik word weleens huilend wakker.
    Afgelopen nacht heb ik een nachtmerrie gehad en nu ben ik dus bang.


    -