• Like ik heb nu zwaar weinig make-up op but ik voel me er niet goed bij aan de ene kant... het liefst heb ik altijd me ogen zwart en dat kinda shit,, maar nu ik weinig make-up op heb voel ik me onzekerder x'D, Volgens mij ben ik gwn weird fso...


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Als je gewoon bent van veel make-up op te hebben, is dat niet weird. Like er zijn mensen die gewoon zijn om altijd (ik zeg maar iets) wollen sokken te dragen maar als ze die niet aanhebben, voelen ze hun 'naakt'

    Zo raar is dat niet hoor, je bent gewoon gewend om er meer te dragen. :')


    Tanya is de beste.

    Ik heb dat ook, Dat voelt naakt aan. (:


    A. ikmisje.

    het moeilijk om uit te leggen wat k voel dan, maar dan voel ik me zwak. het klinkt raar maar ik vind het best chill dat mensen me eerder eng vinden en niets tegen me zeggen dan dat ik er lief uit zie en dat kinda shit xD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nah, je bent meer natuurlijk, dat is opzich wel mooi hoor.


    Niet geschoten is altijd mis..

    mensen voelen zich vaak onzeker zonder make-up.. ik ook :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mensen voelen zich vaak onzeker zonder make-up.. ik ook :/
    Dat hoeft toch niet; Je bent toch ook niet met make-up geboren? ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nééh je bent niet weird ^^ Dat heb ik ok het is omdat je dat gewend bent.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    heb ik ook hoor ='] ik kan niet zonder mijn make-up :Xmaar ik heb nu ook heel weinig op ghegeh


    We can only learn to love by loving.

    nouja ik Voel me niet naakt,mr als ik dan in de spiegel kijk voelt er echt Hard dat er iets mist xD en ik herken me zelf niet meer ;X


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    nouja ik Voel me niet naakt,mr als ik dan in de spiegel kijk voelt er echt Hard dat er iets mist xD en ik herken me zelf niet meer ;X


    Ik voel mij dan ook ontzettend lelijk. :'D


    A. ikmisje.

    Ik zonder make lijk ik alsof ik in het ziekenhuis thuishoor !:Y) Met andere woorden ik zie er zwaar ziek uit!

    nou ik snap ht wel, als je het gewoon gewend bent, kan ht oowk aanvoele alsof iedereen maar gewoon "bij je naar binne kan kijken" nn k draag zelf oowk make-up,..maar ik heb niet zow iets van als ik niets op heb vn ieuwl(das met make-up oowk hoorxD)
    maar jah ht is gwn wat je fijn vind nn dr is niets weirds aan!