• Ja mensen, het zoveelste topic over Wattpad! Ik heb gekeken in oude topics, en de meeste gingen over vragen over Wattpad waar ik geen antwoord op nodig had (:

    Ik heb dus zojuist een account Wattpad aangemaakt, maar om eerlijk te zijn moet ik er niet veel van hebben. Ik snap vrij weinig er van en ik heb geen idee hoe je in contact komt met anderen/je verhaal promoot. Dus ik vroeg me af, is er iemand die bekend is met Wattpad en die mij een beetje de weg kan wijzen? :3
    Aangezien ik geen forum kon vinden (misschien is deze er wel, maar ik heb een beetje ruzie met het dashboard haha), besloot ik het maar hier te plaatsen, aangezien veel mensen hier bekend zijn met Wattpad. Als dit niet de bedoeling is (dat snap ik, aangezien Q en W een beetje concurreren), hoor ik dat graag!
    Alvast bedankt!


    Overigens ben ik op zoek naar mensen op Wattpad die bekend zijn (van Q), dus heb je daar een account, post even je username, dan heb je er een volger bij ^^

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 17:12 ]

    Er is op Wattpad een soort van forum dat 'Clubs' heet. Dat kan je hier vinden. Rechts in de smalle kolom staan de categorieën die je kan bekijken als subfora.
    Verder ken ik wel een beetje wat van Wattpad, maar ook weer niet zo goed dat ik de perfecte gids zou zijn. :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Er is op Wattpad een soort van forum dat 'Clubs' heet. Dat kan je hier vinden. Rechts in de smalle kolom staan de categorieën die je kan bekijken als subfora.
    Verder ken ik wel een beetje wat van Wattpad, maar ook weer niet zo goed dat ik de perfecte gids zou zijn. :')


    Ah bedankt, nu heb ik in ieder geval het forum :Y)