• OH MY GOSH

    Er gingen al heel veel geruchten enzoo.. Maar nu is Miyavi dus getrouwd! =D (sorry als dit oud nieuws is ><)
    En hij wordt papa =D

    I'm so freaking happy for him ^^

    Maar ook een heel klein beetje jaloers op zijn vrouw x']


    Deel van Miyavi's Blog:
    As of March 14, 2009,
    I got married with melody.

    And this summer, our baby will be born.


    Yeah,I'm gonna be a dad !!
    (Who can believe it?)


    ^^

    Chuu~
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Who the hell is Miyavi ?
    -ben ik blij dat ik die naam nooit moet uitspreken-


    The soul needs autumn.

    Who the hell is Miyavi ?
    -ben ik blij dat ik die naam nooit moet uitspreken-


    Miyavi: Een Japans Rock/Visual Kei muziekant/artiest ^^

    Mie-jaa-vie ^^ zo ongeveer spreek je het uit x']


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Haha ja er was al eerder een topic hierover ^^
    Miyavi is geweldig ^^ Ben super blij voor hem, zo cute! Binnen kort een hyper mini meever rond aan het rennen XD aww ^^

    Haha ja er was al eerder een topic hierover ^^
    Miyavi is geweldig ^^ Ben super blij voor hem, zo cute! Binnen kort een hyper mini meever rond aan het rennen XD aww ^^


    Dat gaat zo'n beetje het enige kind zijn dat ik leuk ga vinden denk ik ^^
    Maar dat er ook echt van die fans zijn, die geloven dat hun ooit zijn kind krijgen, en van dit nieuws helemaal hysterisch worden ><


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Dat gaat zo'n beetje het enige kind zijn dat ik leuk ga vinden denk ik ^^
    Maar dat er ook echt van die fans zijn, die geloven dat hun ooit zijn kind krijgen, en van dit nieuws helemaal hysterisch worden ><

    Hahaha XD Ik hou van kinderen ^^ Zo cute he =D Ik zie al zo'n mini met gekleurde haartjes rond rennen tegen alles aan XD
    haha XD Ik word er niet hysterisch van XD Maar aan de een kant was ik wel jaloers :$:P maar ja, keep dreaming! ^^ Nu ben ik echt happy voor hem ^^

    ahw.Ik ben blij voor hem!
    Ik heb een nichtje van 1 en die is super cute!!!
    (baby)
    Hij of zij wordt vast nog veel schattiger!


    You don't even know me, so don't judge me!

    (...)
    Hahaha XD Ik hou van kinderen ^^ Zo cute he =D Ik zie al zo'n mini met gekleurde haartjes rond rennen tegen alles aan XD
    haha XD Ik word er niet hysterisch van XD Maar aan de een kant was ik wel jaloers :$:P maar ja, keep dreaming! ^^ Nu ben ik echt happy voor hem ^^


    Idd x'] Zo'n hyper kind met alle kleuren van de regenboog in zijn haar ^^ Niet dat ik Melody daar nou echt voor aanzie. Ik vind haar best wel een huppel :$ *hides in corner*

    Maar de fans die gewoon blij voor hem zijn, vind ik nou de beste fans. Ik bedoel, ik ben ook wel een klein beetje jaloers, maar Myv word er blij van. En daarom zouden alle fans ook gewoon blij voor hem moeten zijn ^^ Anders verzieken ze het alleen maar voor hem..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    miyavi.. wat voor kapsel zal zn kind krijgen xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    GEWELDIGGGGGG,

    MIYAVI ONZE GROTE KINDER VRIEND.

    maar wat oud hij is toch 32 voor trouwen en dan nog zo hyper ongelovelijk

    hij heeft model gelopen in frankrijk


    DAar had ik zo bij willen zijn omfg


    Love sheds light one the darkest of times

    (...)

    Idd x'] Zo'n hyper kind met alle kleuren van de regenboog in zijn haar ^^ Niet dat ik Melody daar nou echt voor aanzie. Ik vind haar best wel een huppel :$ *hides in corner*

    Maar de fans die gewoon blij voor hem zijn, vind ik nou de beste fans. Ik bedoel, ik ben ook wel een klein beetje jaloers, maar Myv word er blij van. En daarom zouden alle fans ook gewoon blij voor hem moeten zijn ^^ Anders verzieken ze het alleen maar voor hem..

    Ahahha... Ik vind haar ook niet zo leuk (zip) Thank god Myv kan geen Nederlands... TOch?! O_O XD
    Inderdaad, nu blijft zijn vrolijke glimlach voor altijd! ^^ Hij was ram een tijd depri geworden omdat sommige fans hem erniet door steunde. Ram zielig. Maar ik ben nu happy dat hij happy is ^^
    Meever FTW! <3 ^^

    GEWELDIGGGGGG,

    MIYAVI ONZE GROTE KINDER VRIEND.

    maar wat oud hij is toch 32 voor trouwen en dan nog zo hyper ongelovelijk

    hij heeft model gelopen in frankrijk


    DAar had ik zo bij willen zijn omfg


    Miyavi is 27 ^^ Ikzelf, vind dat voor een persoon zoals Miyavi, die zo beroemt is, heel erg jong.. Als ik hem was zou ik pas gaan trouwen als ik 40 was ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)
    Ahahha... Ik vind haar ook niet zo leuk (zip) Thank god Myv kan geen Nederlands... TOch?! O_O XD
    Inderdaad, nu blijft zijn vrolijke glimlach voor altijd! ^^ Hij was ram een tijd depri geworden omdat sommige fans hem erniet door steunde. Ram zielig. Maar ik ben nu happy dat hij happy is ^^
    Meever FTW! <3 ^^


    ^^
    Miyavi kan "Ik hou van jullie", en "Ik kom terug" in het Nederlands zeggen ^^ (op het concert =D)
    Maar ik denk niet dat ie echt Nederlands kan lezen ^^ Zo ja, dan raak ik volgens mij in shock.. xD

    Ik heb nog alleen maar een foto van haar gezien, en ik vind haar eigenlijk niet echt zijn type.
    Maar als Miyavi van haar houdt, dan zal ze toch wel iets hebben heah ;)

    Miyavi = <3


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    ^^
    Miyavi kan "Ik hou van jullie", en "Ik kom terug" in het Nederlands zeggen ^^ (op het concert =D)
    Maar ik denk niet dat ie echt Nederlands kan lezen ^^ Zo ja, dan raak ik volgens mij in shock.. xD

    Ik heb nog alleen maar een foto van haar gezien, en ik vind haar eigenlijk niet echt zijn type.
    Maar als Miyavi van haar houdt, dan zal ze toch wel iets hebben heah ;)

    Miyavi = <3

    Aww ^^ Dat is zo lief ^^ Ahaha idd XD Zou wel kewl zijn aan de ene kant... Myv we love you! XD
    I Know, ik had eigenlijk ook zo'n hyper persoon verwacht voor hem. Met haren in alle kleuren en die 24/7 aan het stuiteren is zoals hem. Maja ^^
    Hopelijk zet hij ook foto's van zijn kindje dan op de site =D Zou geweldig zijn =3
    =^-^=

    Kdacht dat da een vrouw was.

    (...)
    Aww ^^ Dat is zo lief ^^ Ahaha idd XD Zou wel kewl zijn aan de ene kant... Myv we love you! XD
    I Know, ik had eigenlijk ook zo'n hyper persoon verwacht voor hem. Met haren in alle kleuren en die 24/7 aan het stuiteren is zoals hem. Maja ^^
    Hopelijk zet hij ook foto's van zijn kindje dan op de site =D Zou geweldig zijn =3
    =^-^=


    Toen Meev zo Nederlands ging praten op het concert, flipte ik helemaal (A), En ik was de volgende dag ook nogal schor enzo ^^ Maar er was ook zo'n kind in het publiek, en die riep dus keihard:
    "MIYAVI I LOVE YOU!!!"
    En Miyavi zo terug (heeeeeeel sexy zei hij dat)
    "Love you 2"

    Een stuiterend kind ^^ Maar dat zou Miyavi ook wel na een tijdje heel erg moe maken.. En dat zou dan ook weer zielig voor hem zijn ^^ En ook wel voor Melody.
    Ik hoop ook dat hij foto's op de site gaat zetten ^^
    Weten we gelijk of het een hyper kind gaat worden x'] (Zal je net zien, is het een extreem rustige boekenwurm.. x'])


    Shut up, before I stab you with my chopsticks