• ENGLISH

    What do you think of the Twilight soundtrack?
    Robert: The sountrack for the film is very good, Paramore are very talented …

    Who would you like to be on the next soundtrack?
    Robert: I like the band Tokio Hotel, they have a good sound and lyrics, which are
    appropriate to the film.

    Do you have a certain song in mind?
    Robert: There's one song I like and which reminds me of the film, namely Rescue Me!

    DUTCH

    Wat vind je van de Twilight soundtrack?
    Rob: De soundtrack past goed bij de film, Paramore is zeer getalenteerd.

    Wie zouden wat jou betreft op de volgende soundtrack mogen staan?
    Rob: Ik vind de band Tokio Hotel wel leuk. Ze hebben een goede songteksten en een fijne sound. Beiden zouden goed bij de film passen.

    Is er dan een bepaald lied dat er goed bij zou passen?
    Rob: Er is een lied dat ik super vind en dat me echt aan de film doet denken, namelijk "Rescue me"!

    [url]bron; http://tokiohotelnederland.web-log.nl/ [/url]

    Misschien een 1 april grap die tóch uitkomt?


    I need you like a heart needs a beat

    aaaah zalige combo ^^ ik hoop echt dat dat gaat gebeuren =D !! ik heb daar maanden geleden al aan gedacht :D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Geniaal (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik vind het eigenlijk best wel een goed idee
    alhoewel ik rette mich beter vind, want daarin zing bill; 'hörst du mich? Hörst du mich nicht?' want bella schreeuwt elke nacht voor Edward, hopend dat hij haar hoort enzo weetje?

    Maar... duits past daar niet zo goed bij, weetje :Y)


    -

    Leukk =D

    Ik vind Bill nogal een kutstem hebben bij Rescue me. Hij zingt daar op één toon O.o
    xoxo.


    ok

    als rescue me egt uit komt als soundtrack zou hij um vast opnieuw moete inzinge en een nieuwe clip kome :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vind het eigenlijk best wel een goed idee
    alhoewel ik rette mich beter vind, want daarin zing bill; 'hörst du mich? Hörst du mich nicht?' want bella schreeuwt elke nacht voor Edward, hopend dat hij haar hoort enzo weetje?
    ja idd.. maarja die engelse gastjes begrijpen duits niet zo goed vrees ik..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    maar als Rob Pattinson Rescue me kent betekent dat toch dat hij TH luistert .. Ik hou van die gast xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik hoop het lijkt mee een goede combi ^^


    Be nyappy

    Rauwr


    If music be the food of love, play on!

    Rob heeft smaak^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover