• Allereerst, ik word gek van jullie, jah jullie met het gezeik over Tom's haar, GSUS, laat hem lekker doen waar hij zin in heeft joh... ik ben nog nooit zo ge-ergerd als nu, iedereen maakt topic's over Tom's haar or what ever, like dat kun je toch ook vertellen in 1 topic or something like that, nu kan ik me voorstelle hoe Tokio Hotel zich voelt, ge-ergerd en geiriteerd door de fans.. Damn

    het boeid me niet of jullie me nu gaan haten of aanvallen, -Rent weg-


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Helemaal met je eens. Al dat gedoe over un foto.. Iedereen heeft toch wel eens zin in iets anders?


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Waarschijnlijk als je dit leest, raak je nog erger geirriteerd. Al snap ik niet wat er in godsnaam zo boeiend is aan Tom zijn haar.
    Clickie for the thing.


    Elegance is refusal.

    @ NoCommentXx
    Ja indeed, Tokio Hotel zijn ook maar normale mensen..


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ja jonge, ga dan vooral zo'n anti-topic maken, dat is eigk net zo doelloos want IEDEREEN maakt hier al een topic over, zeik gewoon niet zo :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ja jonge, ga dan vooral zo'n anti-topic maken, dat is eigk net zo doelloos want IEDEREEN maakt hier al een topic over, zeik gewoon niet zo :Y)


    ik zeik lekker wel :X, whehe x]. srry hoor maar ik moest gwn ff dit vertellen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Als jij je al zo ergerd, en geloof me ik ook ö hoe moeten de jongens zich dan wel niet voelen

    (...)

    ik zeik lekker wel :X, whehe x]. srry hoor maar ik moest gwn ff dit vertellen

    Ja maar de fans luisteren toch niet, de meeste zijn te dom en negeren dit soort berichten. En aangezien hier al minstens 10 topics over zijn begint het de andere users ook te irriteren :'3


    I don't need words to feel those lips.

    wel, ik geef je helemaal gelijk. Ik ben btw geen th fan en het begint echt mijn oren uit te komen. Is het nu zo erg dat die jong iets anders heeft gedaan met zen haar ? Damn XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    Woow meid, dat dacht ik dus ook helemaal. Ik werd er dus ook al gestoord van, maar negeerde het maar. Maar je hebt dus helemaal gelijk er zou eigenlijk gwn een officieele topic van moeten komen.

    Ik maak nu snel een topic over Toms haar én ik je haten en aanvallen.


    BAM!

    wtf kind ik haat je..
    hah neej toch maar niet.. je hebt hard gelijk..
    ik bedoel boeie als ie het wat wilt gaan bijsnoeien..
    en al dat gezeik over bill telkens..
    eerst dat ie iets met die andreas zou gaan hebben.. en nu dat ie teveel op tom gaat lijken.. echt zo van grr..
    maar al moet ik hun gelijk geven dat hij dr eng begint uit te zien met zijn zonnebank tintje..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk,iemand die het juist kan verwoorden.Ahg ja,het gaat niet lang duren of er gaat een drama komen over dat bill een nieuwe broek heeft gekocht.

    [/titel aangepast]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan daar ook nii tegen. O.O


    If music be the food of love, play on!

    Eindelijk,iemand die het juist kan verwoorden.Ahg ja,het gaat niet lang duren of er gaat een drama komen over dat bill een nieuwe broek heeft gekocht.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3