• Ik heb net van mijn uitgever te horen gekregen dat er slechts 20 exemplaren zijn aangeschaft door bibliotheken. En in de uitgeverswereld is dat echt héél weinig (100 is ongeveer normaal). Ik baal dus echt als een stekker. Op de uitgeverij begrijpen ze het ook niet, want ik had een goede Biblion-recensie gekregen (waarop bibliotheken hun aankoop baseren). Dus meeeh ik voel me nu heel sad. Bij volgende boeken kijken ze namelijk ook vaak naar de afname van je vorige boek, dus dit is echt niet goed :/.

    Dus I don't know. Mochten jullie lid zijn van een bibliotheek, dan zou het heel lief zijn als jullie mijn boek aanvragen, zelfs als jullie het niet lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn er belgische bibliotheken bij?

    Ik vind het ook wel heel raar, gezien alle recensies die ik lees razend positief zijn.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Oei, ik had ook wel meer verwacht, sinds je boek best wel populair is. Ik ga helaas nooit naar de bib, anders had ik het zeker aangevraagd.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Zijn er belgische bibliotheken bij?

    Ik vind het ook wel heel raar, gezien alle recensies die ik lees razend positief zijn.:/


    Ik weet niet of de boekenaanschaf daar ook via Biblion gaat, maar je zou hem sowieso moeten kunnen aanvragen.
    Er is verder nergens naar gekeken, alleen naar de Biblionrecensie zelf, wat meer een samenvattinkje is (met fouten erin, zelfs). Echt jammer.

    Maar ik denk dat ik de bibliotheken maar individueel ga mailen, met een verwijzing naar het feit dat ik in de 'top 10 fantasy mustreads' van Hebban sta en allemaal goede beoordelingen heb ontvangen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe heet je boek?


    How you doin'

    JohannaMason schreef:
    Hoe heet je boek?

    Luotisade: Schaduwen der Verdoemenis


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Luotisade: Schaduwen der Verdoemenis

    Ow je hebt je naam gewijzigd had het eerst niet door ^^
    Wat naar... Ik zal kijken wat ik kan doen!


    How you doin'

    Dat is wel heel erg balen :(
    Ik ben zelf geen lid meer van de bibliotheek maar als het je iets troost; ik was wel van plan om binnenkort je boek te bestellen, als elfia is geweest (: alle beetjes helpen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zocht hem in de Belgische boekenhandel, maar ik heb hem niet gevonden tot nu toe. :/ Ik zal sowieso eens in mijn bibliotheken gaan horen of ze hem willen aanschaffen indien mogelijk!


    What would Emma do?

    Als ik tot bij de bib geraak zal ik eens kijken of ik het kan aanvragen. Ik vind het heel naar voor je, want de recensies waren altijd zo positief.


    Take me to wonderland

    Ahh dat is echt jammer Natas. Misschien komt t gewoon door bezuinigingen en niet omdat je boek niet goed zou zijn ofzo?

    Nou Natas ik kan je zeggen ik ben pas terug geweest naar de bieb nadat ik er een jaar niet was geweest (ik ging er normaal in de pauze van school heen omdat de bieb via een binnen gang verbonden is met de school) en ze hadden serieus NUL nieuwe YA boeken. Ik las daar altijd een serie en het laatste deel ontbrak gewoon omdat ik het niet had aangevraagd in bieb. Ik wil dus best je boek in de bieb aanvragen, maar dat zal ik dan met de volgende delen ook moeten doen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    De bieb in Westmalle heeft het zo te zien! Ik ga het op nog meer plekken aanvragen. x)


    What would Emma do?

    SPECS schreef:
    Nou Natas ik kan je zeggen ik ben pas terug geweest naar de bieb nadat ik er een jaar niet was geweest (ik ging er normaal in de pauze van school heen omdat de bieb via een binnen gang verbonden is met de school) en ze hadden serieus NUL nieuwe YA boeken. Ik las daar altijd een serie en het laatste deel ontbrak gewoon omdat ik het niet had aangevraagd in bieb. Ik wil dus best je boek in de bieb aanvragen, maar dat zal ik dan met de volgende delen ook moeten doen.='D

    Bizar zag! Geen wonder dat zoveel biebs worden opgedoekt. Lief dat je dat wilt doen, misschien dat ze het bij het volgende deel dan wel gewoon zelf doen?

    Krull schreef:
    Ahh dat is echt jammer Natas. Misschien komt t gewoon door bezuinigingen en niet omdat je boek niet goed zou zijn ofzo?

    Ze zullen wel minder inkopen denk ik, maar evengoed is het gemiddelde zo'n 100 (ook bij onze uitgeverij), dus ik heb gewoon heel erg pech denk ik. :/

    Dysphoria schreef:
    Als ik tot bij de bib geraak zal ik eens kijken of ik het kan aanvragen. Ik vind het heel naar voor je, want de recensies waren altijd zo positief.

    Dankjewel.^^

    Sauropoda schreef:
    Ik zocht hem in de Belgische boekenhandel, maar ik heb hem niet gevonden tot nu toe. :/ Ik zal sowieso eens in mijn bibliotheken gaan horen of ze hem willen aanschaffen indien mogelijk!

    Nee klopt, men schaft in de boekhandel vooral vertaalde buitenlandse successen aan. Heel jammer. De uitgeverij is er wel mee bezig boekhandels over te halen om ook oorspronkelijk Nederlandstalig werk uit te geven, maar het is een langzaam proces. Lief dat je het wilt navragen! (:

    Bloodborne schreef:
    Dat is wel heel erg balen :(
    Ik ben zelf geen lid meer van de bibliotheek maar als het je iets troost; ik was wel van plan om binnenkort je boek te bestellen, als elfia is geweest (: alle beetjes helpen?

    Ah, dat is echt superleuk. ^^

    JohannaMason schreef:
    (...)
    Ow je hebt je naam gewijzigd had het eerst niet door ^^
    Wat naar... Ik zal kijken wat ik kan doen!

    Oh klopt ja, haha! Lief van je! (:

    Reigns schreef:
    Oei, ik had ook wel meer verwacht, sinds je boek best wel populair is. Ik ga helaas nooit naar de bib, anders had ik het zeker aangevraagd.

    Thanks! Het is gewoon jammer dat ze nergens naar kijken, behalve naar de mening van één iemand. Zelf ga ik eigenlijk ook nooit meer naar de bieb, dus dat kan ik je niet kwalijk nemen haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sauropoda schreef:
    De bieb in Westmalle heeft het zo te zien! Ik ga het op nog meer plekken aanvragen. x)

    Echt? Oh, nice. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whut maar je boek is awesome pffft. Ik kom echt nooit meer bij de bieb omdat ik boeken koop, maar ik vind ze nu echt achterlijk, want je boek doet het hartstikke goed. Ik weet niet welk achterlijk persoon die inkopen heeft gefixt, maar die moet even een brilletje opzetten geloof ik.

    En als ze al die goede recensies zien en dergelijke zullen ze vast wel iets verder kijken dan enkel de afname, toch? Het komt vast goed, want verder is hij overal echt best wel heel erg populair.


    Happy Birthday my Potter!