• Hebben jullie dat ook als je concert DVD's bekijkt dat je dan gewoon in het scherm wilt kruipen en wilt meezingen met de fans? of dat je dus totally niet stil kan zitten?

    En hebben jullie ook als jullie gewoon op Youtube live muziek beluisterren en dat je dan gewoon ook niet kan stilzitten? Dat je dan echt zo'n gevoel hebt van ik moet iets doen maar ik weet niet wat.

    Ik vind dat soms wel heel erg irritant en ik wil weten of jullie dat gevoel ook hebben ^^


    Let the Night embrace you

    Ja meestal wel maar soms niet


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    ja, ik heb dat ook ALTIJD!!!! ik vind het een geweldig gevoel en ben zowat er verslaafd aan. ik kan gwn geen genoeg krijgen van mijn live-dvd van tokio hotel. ik kan nii meer zonder ze!!!!!!
    (sorry, een beetje te overdreven?? haha!!)


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Hmm.. Ik denk wel van ,Was ik daar maar bij !
    Of als ik daar nu stond had ik ze besprongen xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    ja dat heb ik ook altijd dat ik gwn niet stil kan blijven zitten!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ja hebk ook altij ;) ge zij nie alleen ..

    meestal wil ik gille, ma da ziet er zo dom uit, achter de computer of voor de tv :D

    meestal wil ik gille, ma da ziet er zo dom uit, achter de computer of voor de tv :D


    Jaah x3 wil ik ook of dan wil ik echt heel erg hard gaan staan springen voor de TV of Computer xD


    Let the Night embrace you

    ik kan dan ook nooit stil blijven zitten. En gillen wil ik ook. lijkt dan net of je op een concert bent.

    en weet je wat ik ook vaak heb als ik live-dvd of live concert op pc kijk?..dan krijg ik kippenvel ofzo. weet niet waarom. ook toen ik voor het eerst naar een concert ging. ik ging een live-dvd kijken en kreeg kippenvel. ik denk omdat ik dan moet denken aan het concert en dat ik er helemaal zin in heb ofzo..
    wie heeft dat nog meer?...

    xx mii(K)

    Op een of andere manier word ik altijd hyper als ik naar de DVD's kijk xD echt niet normaal^^

    Jah dat wil ik ook wel eens xD

    Ja, ik heb dat ook!
    Als ik naar mn dvd's kijk, doe ik net alsof ik er écht ben, want ik ben nog nooit naar een concert geweest... :(
    Ma, ik heb dat ook xD

    ja dat heb ik ook wel eens^^


    You've got all the right moves.

    Op een of andere manier word ik altijd hyper als ik naar de DVD's kijk xD echt niet normaal^^

    Heb ik ook ^^


    Sweet dreams will come true.

    niet altijd, maar vaak wel:PxD
    Heel irri idd:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Jah kheb ik ook vaak^^
    Dan stroomt de adrenaline door men lijf xD


    And all the girls in the front row scream your name.