• ik had net een topic geopend over dat een jongen mn bandlist gefaked had xd. maar hij is wel chill enzo

    maar nu vroeg ie dit:

    Titel: Linkin park concert
    Aan: cc-tjehh
    Hee =]

    ik had trouwens een vraagje heb je misschien zin om een keer als we elkaar beter kenne naar linkin park te gaan met pinkpop ? .. er gaat natuurlijk een volwassene mee =]

    (als je het wil hoor alleen voorstel ^^)

    xx


    opzich vind ik het vet cool, maar like hallo ik ken die gast niet O.o enzo.. damn -midlife crisis xd-

    edit: 2e berichtje^^

    Titel: RE: Linkin park concert
    Aan: cc-tjehh
    ergens in mei met pinksteren en gaat ook een vriend mee +volwassene een tante van mij andres kom je er niet binnen =D
    overleg maar met je ouders en kyk maar of je wilt enzo


    Van: Caítlínn.
    Datum: 2009-04-13 22:27:41
    RE: Linkin park concert

    lijkt me opzich cool, maar wanneer is pinkpop ookal weer? want ik ga 2 aug. waarschijnlijk naar een LP concert in berlijn ;D

    xx


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Misschien eerder ontmoeten. Ikzelf heb liever wel dat als ik met iemand naar een concert ga dat ik min of meer weet waar ik aan toe ben. Ook qua drankgebruik, gedrag, etc. Weet niet hoe dat bij jou zit maar das mijn mening ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja wat Aurelia zegt. Ik meet ook liever eerst voordat ik met iemand naar zo iets ga.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou hem eerst gaan ontmoeten! maar dat ga je niet alleen doen natuurlijk want ik ga mee :D Niemand komt aan mijn BFF Caitlin! Dus eerst gaan wij hem SAMEN ontmoeten en dan bepaal ik of je wel met hem mee mag,, want ik moet dat natuurlijk wel goed vinden hea xD want anders doet hij je wat aan! en als hij je ontvoerd dan doe ik hem wat aan!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik zou hem eerst gaan ontmoeten! maar dat ga je niet alleen doen natuurlijk want ik ga mee :D Niemand komt aan mijn BFF Caitlin! Dus eerst gaan wij hem SAMEN ontmoeten en dan bepaal ik of je wel met hem mee mag,, want ik moet dat natuurlijk wel goed vinden hea xD want anders doet hij je wat aan! en als hij je ontvoerd dan doe ik hem wat aan!!


    xd hoezo jij hebt een grote fantasie^^
    ik vind het gewoon wat vreemd.. ik heb hem nog maar een paar keer gesproken O.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    xd hoezo jij hebt een grote fantasie^^
    ik vind het gewoon wat vreemd.. ik heb hem nog maar een paar keer gesproken O.o


    Maar als je hem eerst gaat ontmoeten gaan we wel samen toch? gewoon voor de zekerheid.. Srry voor mijn vorige berichtje... was nogal melig xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag