• hallo en alvast sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik kan het nergens anders kwijt.


    Ik heb een maand geleden een auto ongeluk gehad en ik heb ondertussen en 2 keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik een zware hersenschudding en gekneusde schouder en rib had. En nu heb ik zo een 'vriendin' die in mn GB op netlog al zo twee berichtjes heeft nagelaten (http://nl.netlog.com/FirstBadHabbit/guestbook) en ik voel er me nog slechter door en nu zei ze op msn "ah ge leeft tog nog, stopt me uw komedie echt...tis iedereen beu!"
    en ik moet nog minstens 1 à 2 weken thuisblijven en ik heb echt géén zin meer om naar school te gaan

    iemand raad? mijn moeder zegt dat ik het me niet zo moet aantrekken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

    Nee, maar ik ben het wel waard. Trouwens ik ontdekte dat ik 7 logs had xd'


    All was well.

    Zoiets zegt een vriendin toch niet? Als je dr een keer laat langskomen ziet ze het vanzelf wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zeg haar dat ze haar vieze rotsmoel moet houden en dat je haar met plezier wilt overrijden zodat eens weet hoe het voelt. Stomme Trut T-T
    Sorry, maar van die mensen die commentaar geven en niet eens weten waarover ze praten wordt ik echt pissed.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zoiets zegt een vriendin toch niet? Als je dr een keer laat langskomen ziet ze het vanzelf wel.


    ze woont egt ver van me en ik had tgn muhn 'beste vriendin' gezegd dat ik volgend jaar ging veranderen van school en dat ik blij was dat ik van "domme kinderen" vanop sgool ging af zijn en zij heeft gezegd dat ik blij was dat ik van hun 'allemaal' ging af zijn

    pff

    Zoiets zegt een vriendin niet. Punt uit.

    By the way, verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Zeg haar dat ze haar vieze rotsmoel moet houden en dat je haar met plezier wilt overrijden zodat eens weet hoe het voelt. Stomme Trut T-T
    Sorry, maar van die mensen die commentaar geven en niet eens weten waarover ze praten.


    ja njh dat wil ik ook maar ik wil me ook niet tot haar niveau verlagen want ik en nog 4 vriendinnen zijn het popu-groepje van de klas en ik vind het gwn eng om te weten dat ze heel de klas tgn me kan opgezet hebben.

    Zoiets zegt een vriendin niet. Punt uit.

    By the way, verplaatsing naar Relatie.

    ow ké sorry wist niet precies bij wat het hoorde :)

    Profiel is niet zichtbaar ofzo. Wat staat er?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Profiel is niet zichtbaar ofzo. Wat staat er?


    WeComeAsOne Reply Quote Verwijderen WeComeAsOne (gisteren om 17:54)

    zeg zedde nog witte buskes tege gekomn ofzo? die van de lijn die belbusse ofwa...
    geen goeste vr nrt sgool te kome zeker... en jah eb gehoord dage blij ga zn aje van ons ALLEMAAL ga af zijn? dat fijn, Ingelijks.

    WeComeAsOne Reply Quote Verwijderen WeComeAsOne (vrijdag, 20 februari 2009 om 16:42)

    Zei ge van sgool vrandert mss -.-''
    en ge voel

    Probeer te praten, vraag waarom zer zo doet, want een echte vriendin hoort zo niet tegen je te praten ö


    I don't need words to feel those lips.

    Probeer te praten, vraag waarom zer zo doet, want een echte vriendin hoort zo niet tegen je te praten ö


    dat heb ik geprobeerd tevergeefs....

    gwn negeren , & anders,, dan ga je haar slaan && dan kom ik helpen (A)


    ' niks is wat het zijn moet '

    gwn negeren , & anders,, dan ga je haar slaan && dan kom ik helpen (A)


    haha dan kan ik best hulp gebruiken want ik heb haar ooit iemand zien slaan geloof me (huil)

    zoals vele al zeiden.
    Zoiets zegt een echte vriendin niet.


    I need you like a heart needs a beat

    ten 1ste sterkte O.O
    lucky your alive n_n
    en dat kind is gewoon jaloers omdat je nu zoveel aandacht krijgt denk ik


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?