• ja damn altijd al geweten dat die stad zuigt.. er wordt daar zo fucking veel gestolen en gedaan O.o Like daar was nu schoolvoetbal zijn der 2 jongens een 7 en 15 jarige in elkaar geslagen en gestoken met een mes.. kommaan zeg schoolvoetbal! en dr is een 10 jarig meisje berooft.. maar Like als ik daar nu nog gewoont had liep ik waarschijnlijk daar nu gewoon rond O.o
    op mijn basisschool zaten al van die vern'kte schoffie's.. ben ik ff blij dat ik naar lelystad verhuisd ben.. aan de andere kant hier hebben we Jack the prikker xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Omg =='


    Only losers can act the way you do

    OH HAHAHA DAAR WAS IK BIJ
    't schoolvoetbal dan [/broertje]
    Kep niets gehoord, maar er zijn wel ettertjes ja. Eentje nog een shop verkocht, opgepleurt.

    Maar dude, woonde jij hier dan? Waar? Oostzaan, westzaan, bij mij in westewatering 8D, poelenburg, koog aan de zaan?
    WAAR OH WAAR? O.O

    Maar dude, woonde jij hier dan? Waar? Oostzaan, westzaan, bij mij in westewatering 8D, poelenburg, koog aan de zaan?
    WAAR OH WAAR? O.O


    Koog a/d zaan ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    Koog a/d zaan ;D

    Oooh daar x'D Dom, like 10 min fietsen vanaf mijn huis. Ik heb daar ergens wiskunde bijles [/feitje]
    Men wat haat ik koog aan de omdat zie die kutbrug niet open gooien voor auto's en ik dan moet fietsen x'D
    Maar je hebt wel gelijk. Zaandam suckt ass

    (...)
    Oooh daar x'D Dom, like 10 min fietsen vanaf mijn huis. Ik heb daar ergens wiskunde bijles [/feitje]
    Men wat haat ik koog aan de omdat zie die kutbrug niet open gooien voor auto's en ik dan moet fietsen x'D
    Maar je hebt wel gelijk. Zaandam suckt ass


    oja de busbrug {nice memories.. NOT} xd.
    weet je waar de basisscholen de golfbreker en de watermolen zijn? =D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    oja de busbrug {nice memories.. NOT} xd.
    weet je waar de basisscholen de golfbreker en de watermolen zijn? =D

    Pff ik haatte die scholen, geen idee trouwens.
    Schoolvoetbal en korfbal, dik gewonnen van die nerdscholen B] HET EILAND 4 LIFE jongeh ik zweer het je o.o [/nigga]

    Daaaaaaaar woont Nino :'D [/zie display]
    En mijn nichtje ook =='


    ok