• BOTTEN TUSSEN DE ROZEN
    _______________________________________________________________________________________________________________________________
    _______________________________________________________________________________________________________________________________




    Al mijn hele leven valt onze stad onder de schaduw van het kasteel. Oneindig hoge torens met rozenplanten die als slangen om het gebouw wikkelen, donker steen dat ooit marmer was en een ijzige kou die van de muren afkomt, dat is wat over mij en de mensen zoals ik doemt.

    Lang geleden, zelfs voordat mijn grootvader was geboren, was dit het kasteel van de koning en de koningin van ons land. Lang geleden, zingen de barden, was dit land vruchtbaar en gelukkig. Lang geleden, voor de vloek.

    Maar nu, nu leven we zoals de normale mensen doen. We verbouwen ons graan, we bouwen onze huizen, repareren onze werktuigen, we trouwen en krijgen kinderen. En hoewel het kasteel er altijd is, is het niet meer dan een gedachte in ons achterhoofd. Of nou ja, voor de meesten van ons.



    SOTY 2023//Sprookjes//Nederlandstalig
    Story by SonOfGondor//Cover by AlphaNoodle




    Pls read ik ben heel trots op dit verhaal


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 1


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 2


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oeeeeh die titel 😍 ik ga hem zeker lezen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    3. De dappere ridder


    Rest in Peace, Son of Gondor