• Vertel hier hoe je perfecte jongen moet zijn....

    De mijne: Moet lief, romantisch, aardig en schattige tandjes hebben ;-D

    En jullie?


    FireFlies Above My Head

    uiterlijk: boeit me geen flikker><
    innerlijk: lief, grappig, aardig, kan goed luisteren,romantisch


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    zoals Tom Kaulitz(H)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    IK HEB NET @ FITNESS MN PERFECTE JONGEN GESIEN
    ALLEEN DURFDE M NIKS TE VRAGEN
    MN VRIENDIN EN IK ZIJN ZELFS NOG EENS TERUGGELOPEN OM TE DOEN ALSOF WE IETS VERGETEN WAREN! HIJ WAS EGT PERFECT(A):9~:9~:9~
    wedde dat k m nu nooit meer zie(huil)


    x


    ItWasn'tMe..x

    Het innerlijk maakt het meest uit maar ik zou hem niet nemen als hij spuuglelijk is.


    Only losers can act the way you do

    CherryHead schreef:
    Het innerlijk maakt het meest uit maar ik zou hem niet nemen als hij spuuglelijk is.

    zelfde, maar zijn handen en zijn lichaam + zeker haar moet erg verzorgd zijn XD als dat nt zo is dan knap ik meteen af XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    Uhms...(beschrijving vn mijn vriendje)
    Is heel erg veel met muziek bezig, best gevoelig en lief, maar als het moet dan soms wel stoer...of toch een poging daartoe. Verder heeft hij donker haar en donkere ogen en niet gespierd


    Live for something or die for nothing

    hier was tog al een topic over

    Uiterlijk: Maakt niet veel uit, maar daar moet je het mee doen als je degene voor het eerst ziet. Dus ik zal niet met een spuúglelijke jongen verkering nemen. Hij moet er een beetje verzorgd uitzien.
    Innerlijk: Lief, grappig, zelfverzekerd, romantisch, aardig, behulpzaam.


    EGYPTIAN GOD

    Ik val altijd op italiaanse types. (:


    A. ikmisje.

    Langharige metaljongentjes zijn wel mooi. n_n'


    blame the bully.

    Uiterlijk: verzorgd, zeker niet te dik/mollig en zeeeeker geen borst/rug/bilhaar/pikwijzer/baard/snor/sikje. Daar knap ik echt zo hard op af. Voor de rest heb ik liever niet dat hij er perfect uit ziet, ik hou van jongens met iets aparts. Maar hij mag niet heel lelijk zijn.
    Innerlijk: hij moet respect voor me hebben, niet lui zijn en gevoel voor humor hebben. En aardig is ook wel handig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maakt voor mij niet uit, ik val voor bijna alles dat ik kan krijgen. (krul)

    ik vindt gothic jongens (nou,,sommige xD) toch wel lekker xD


    Imperfection Is Beautiful

    LALALALALA schreef:
    Uiterlijk: verzorgd, zeker niet te dik/mollig en zeeeeker geen borst/rug/bilhaar/pikwijzer/baard/snor/sikje. Daar knap ik echt zo hard op af. Voor de rest heb ik liever niet dat hij er perfect uit ziet, ik hou van jongens met iets aparts. Maar hij mag niet heel lelijk zijn.
    Innerlijk: hij moet respect voor me hebben, niet lui zijn en gevoel voor humor hebben. En aardig is ook wel handig.
    Ik zie het al voor me , ga je naar een schoonheidssalon, Kan ik mijn kont haar laten weghalen? x')


    Niet geschoten is altijd mis..

    xIllusionx schreef:
    IK HEB NET @ FITNESS MN PERFECTE JONGEN GESIEN
    ALLEEN DURFDE M NIKS TE VRAGEN
    MN VRIENDIN EN IK ZIJN ZELFS NOG EENS TERUGGELOPEN OM TE DOEN ALSOF WE IETS VERGETEN WAREN! HIJ WAS EGT PERFECT(A):9~:9~:9~
    wedde dat k m nu nooit meer zie(huil)


    x

    Ik denk van wel,als je gewoon nu op de zelfde tijd en dag naar fitness gaat heb je wel de kans dat je hem tegen komt :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.