• Een lange tijd geleden zat ik echt in deprie tijd.En ik begin alles terug te voelen alsof het allemaal terug opnieuw gaat gebeuren,waar ik dus zo bang voor ben. So,iemand die weet wat er tegen te doen?

    die dingen die je al lang wil doen. Maak onvergetelijke uitstapen. Eet chocolade, ..

    Maar ik vraag me af;
    Je weet tog niet dat je depressief gaat worden,
    je beseft dat tog alleenmaar wanneer je erin zit..
    Dat heeft m'n mama me verteld duz jah.
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    xLALALAND schreef:
    die dingen die je al lang wil doen. Maak onvergetelijke uitstapen. Eet chocolade, ..

    Maar ik vraag me af;
    Je weet tog niet dat je depressief gaat worden,
    je beseft dat tog alleenmaar wanneer je erin zit..
    Dat heeft m'n mama me verteld duz jah.
    x3

    Ik heb het al gehad,en die gevoelens dat ik toen had voel ik nu allemaal terug.

    Lieve joyce ik weet niet wat je er tegen moet doen, maar je moet in ieder geval sterk proberen te zijn.. en natuurlijk wil ik je helpen als jij je rot voelt.. alleen ik hoop dat er ook nog andere mensen zijn waar je op kunt steunen ×3


    ~

    Geef je er NIET aan over! Op een gegeven moment ben ik er ook achter gekomen; Dit heeft geen zin, het helpt niets om depressief te zijn, je schiet er niets mee op, je hebt alleen jezelf er last mee.


    Life is hard and then we die

    Vermijd al die gedachtes. Zorg dat - wanneer je de neiging krijgt eraan te denken - je aan iets anders gaat denken. Praat er met iemand over, dat kan opluchten. Desnoods ga je huilen. Dat lucht ook weleens op. :')


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    Door heel de tijd tegen jezelf te zeggen dat je gaat hervallen, dan gebeurd dat ook. Zet het uit je hoofd, concentreer je op wat anders. ^^