• Mijn excuses als het fout staat, ik had totaal geen idee waar ik het moest plaatsen.


    In september heb ik recht op een nieuw abbo en ik wil graag een andere mobiel aangezien ik het nu al compleet heb gehad met mijn Iphone.

    Mijn keus is gevallen op de Acer liquid jade S en de Microsoft Lumia 640 XL.

    Wat zouden jullie kiezen?


    groetjes Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik zou voor Microsoft Lumia 640 XL. gaan (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 18:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou persoonlijk voor Huawei gaan, maar als je die keuze niet hebt zou ik voor Acer gaan. Voor microsoft is echt weinig qua apps beschikbaar doordat het meeste voor IOS of Android is, dus als je veel apps gebruikt ofzo is er een mogelijkheid dat je die daar niet hebt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Acer, Lumia is echt zo slecht. Loopt telkens vast en heel veel apps heb je gewoon niet.


    El Diablo.

    Lupton schreef:
    Ik zou persoonlijk voor Huawei gaan, maar als je die keuze niet hebt zou ik voor Acer gaan. Voor microsoft is echt weinig qua apps beschikbaar doordat het meeste voor IOS of Android is, dus als je veel apps gebruikt ofzo is er een mogelijkheid dat je die daar niet hebt.


    Ik heb heel veel slechte dingen gehoord over Huawei en ik heb gezien bij een vriend dat zijn accu werd opgeblazen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Ik heb heel veel slechte dingen gehoord over Huawei en ik heb gezien bij een vriend dat zijn accu werd opgeblazen.


    Oh, haha, ik hoor juist alleen maar positieve dingen over Huawei, hier in huis heeft iedereen er een en in m'n klas zijn er ook aardig wat Huawei's enzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik weet niet zoveel van de eerste, maar een vriendin van mij had de Microsoft Lumia 640 XL. Zij was er niet positief over. Ze vond de besturingssysteem niet fijn en er waren weinig apps.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik weet weinig over de Microsoft Lumia 640 XL, maar ik weet wel dat Acer over het algemeen een goed merk is.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Microsoft is een achteruitgang vergeleken bij iPhone, je kunt een stuk minder apps downloaden omdat het een andere appstore heeft dan android en apple.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted