• De stelling van vandaag luidt:
    Alle drugs zouden helemaal verboden moeten worden in Nederland

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Dan heb je maar pech.:a


    Cómo no te voy a querer..

    Jij ook,
    want dan ga ik dood.
    -damn, rijmt niet xd-

    Dan moet je zeggen:'want dan ga ik kook.'
    Gewoon hetzelfde woord maar dan anders getypt(coke):v


    Cómo no te voy a querer..

    Laten jullie ook nog wat reactie ruimte over voor de andere users x]? Anders is het topic dadelijk vol voor de zon opkomt x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind van niet.

    Ik vind het wel oke die coffeeshops.. maakt mij niet uit.. en trouwens anders is het slecht voro ons leuke toerisme =']


    We can only learn to love by loving.

    Alle drugs? Wees bereid je medicijnen in te leveren, energy drinks, Koffie, Thee, allemaal drugs ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Eens, ik weet dat er dan steeds meer onderwereld-gezeik komt, maar ik vind het gewoon kansloos dat iedereen in Nederland gewoon echt de kans krijgt om lekker een blowtje te doen, een pilletje te slikken nu en dan of om achter de rug om van degenen die van hen houden poeder door hun neus te snuiven.
    Ik vind het echt een achterlijke wetgeving in Nederland, dat dit wordt toegelaten!


    I want my bloody cheese now!^^

    Nee,
    Dan krijg je van die 'gangster-buurtjes' net als ik America waar je illegale drugs kan krijgen enzo... Als ze het zo houden blijft het denk ik wat beschaafder:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    zou niet weten waarom
    mensn die het gebruiken doen het toch zelf

    ik ben 50/50
    voor: nu wordt nederland gezien als het drugsland. het meestal als je een klein beetje toe laat gaat het van kwaad op erger..
    tegen: als je het verbied doen ze het toch alleen dan stiekum....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Helemaal niet mee eens Waarom zou het verboden moeten worden ik heb er geen last van hoor!

    En de coffeeshops dan?
    ik zou ze missen xD
    Kuch Like NOT ;)
    <3.


    Your Butt is Mine!

    TeddyMurder schreef:
    Nee, zoals het nu gaat is het prima.
    Als je dat gaat verbieden, komt er alleen maar meer illegale drugssmokkel, en meer problemen. Kijk maar naar Amerika ><

    + ik woon in B Xp en echt veel dinge van drugs naja da gebeurd in myn stadj toch nit echt alleen aan het station is er ergens een drugskot meer ni xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben tegen. Want wanneer dingen verboden worden neemt de spanning en stiekemheid alleen maar toe. Natuurlijk moeten er wel richtlijnen genomen worden, sommige misschien strenger als anderen. Maar als je het verbied komen er alleen maar meer problemen. Nu komen mensen tenminste naar koffie shops toe om bijv. te blowen. Straks doen ze het al helemaal overal op straat 'omdat het niet meer in de koffieshops mag'


    Agree.


    Listen to what we're not saying..

    Op zich wel, maar dan alle junkies gaan dan in verboden handel etc. Om drugs uit andere landen te halen. Dan word het nog erger. Dus ik zou om die reden het niet verboden laten worden.


    EGYPTIAN GOD