• De stelling van vandaag luidt:
    Alle drugs zouden helemaal verboden moeten worden in Nederland

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Bullshit.
    Als mensen het gaan verbieden, krijg je er alleen maar illegale handel in waar de overheid geen controle over heeft. Net als de prostitutie, als je die niet verbiedt, kun je iig nog zorgen dat die mensen regelmatig bij de dokter komen voor controle.


    I clicked my heels and wished for you.

    Neh, want de coffeeshops zijn juist een van de kenmerken van nederland :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Van mij mag het.
    Maar behalve Paddo's.
    Want me naam is PaddoCake thats why :P.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Sigaretten en alcohol is ook drugs?!

    Niet allemaal. :A


    None but ourselves can free our minds.

    Toch maar niet.Ook al woon ik hier in België,maar dan gaan de mensen van me'n klas er toch een probleem over maken.

    Nee, dan word het illegaal gedaan en daar komen nog meer problemen van.
    Aan tabak gaan toch ook mensen dood? Een waarom verbieden ze dat niet? Juist, omdat de regering daar bakken met geld aan verdiend.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voor
    Het wordt er hier niet beter van met al die drugs!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nah.. I'm not totally sure.
    Nederland krijgt enorm veel geld binnen met de handel in softdrugs en met de kredietcrisis zou de economie waarschijnlijk nog meer in verval raken als ze weer een inkomstenbron wegnemen. But on the other hand is het nog steeds gevaarlijk en aangezien ik de gevolgen van (soft) drugs van dichtbij heb gezien en nog steeds zie ben ik er aan die kant wel een voorstander van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee.

    ja ik vind van wel
    behalve sigarretten


    Take my hand tonight

    Je doet alleen maar moeite?
    Mensen blijven het toch nog gebruiken, meer zelfs.


    ok

    Meeeens!
    Iedereen hier word maar stoont en je raakt er verslaafd aan, het kost veel geld en het is gewoon niet goed voor je! Als je je leven wilt verpesten ga vooral aan de drugs. Als je je leven wilt sparen of gewoon een leuk leven wilt ga dan weg van de drugs! :D

    Ja. Als ze maar van de Drank Afblijve (A)

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben tegen. Want wanneer dingen verboden worden neemt de spanning en stiekemheid alleen maar toe. Natuurlijk moeten er wel richtlijnen genomen worden, sommige misschien strenger als anderen. Maar als je het verbied komen er alleen maar meer problemen. Nu komen mensen tenminste naar koffie shops toe om bijv. te blowen. Straks doen ze het al helemaal overal op straat 'omdat het niet meer in de koffieshops mag'

    Daar ben ik het mee eens
    XX


    /