• Bild is erachter gekomen waarom Tom heeft geslagen.
    Het meisje zou bij de stalkergroep horen van Frankerijk.Ze noemen zichzelf:"The Afghans on Tour"
    De meisjes zouden hen al 6 maanden aan het volgen zijn.Bij elke beweging dat ze deden.
    De stalkerbende is naar zeggen mobbed (sorry kan de vertaling ervan niet vinden) de huizen van de bandmembers.
    Ze smijten eieren naar hun wagen,schijven dreigende woorden,vallen familieleden lastig.
    Een dreigbrief naar Tokio Hotel toe is in Bild's handen.De meisjes zijn meer dan normale fans.
    Ze dreigde de band met een kleine nachtmerrie voor de komende weken.en ook: Aandacht,aandacht we zijn niet tevreden,we worden ongeduldig,begrijpen jullie dat?
    Zelfs de moeder van Bill en Tom is bedreigd door de stalkerbande en ook aangerand.Ze hebben een klacht ingediend tegen de stalkers.

    Tokio Hotel Manager and producer David Jost zegt: Een van de vermomde stalkermeisjes heeft een familielid aangevallen van Bill en Tom op 8 april.
    We hebben de volgende dag klacht ingediend tegen de stalkermeisjes en er zullen er nog meer volgen ook.

    Dit is dus de rede waarom tom geslagen heeft.
    En ik geef hem meer dan gelijk.

    Dit is waar, en nee hij hoeft niet 5 jaar de gevangenis in. Niet zo skeptisch en pessimistisch mensen. Het kutste voor Tom zal een boete zijn. Als iedereen die vecht de gevangenis in moet zou die nu overvol zijn ;) En remember hij heeft haar maar 1 keer met zijn vuist, ja oke, in haar gezicht geslagen schijnt. Dus alles enorm overdreven. Gewoon beetje auw aan dr neus ofzo.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: wat bijgezet)



    Update Dankzij usesomebody.
    Eerder waren de advocaten van beide partijen tot een soort overeenkomst gekomen: de meisjes trekken hun klacht in, als de jongens dat ook doen, maar dan moeten de meisjes de familie van Bill en Tom wel gerust laten. Deze overeenkomst is mislukt... omdat de meisjes hen niet WILLEN gerust laten!!



    Extreme Kaulitz-fans willen verderdoen



    Sinds maanden vallen vermomde meisjes Tokio Hotel lastig (MOPO berichtte). Een fan zou zelfs de Kaulitz-moeder aangevallen hebben, waarop Bill en Tom aangifte hebben gedaan. En de stalkers willen niet ophouden, zo bandmanager David Jost. Na het voorval op een Hamburgs tankstation (Tom sloeg de Franse Perrine), wilde de advocaat van de fanatische fans een overeenkomst met de band sluiten. De teenie-stars boden aan om de hun aangiften tegen de meisjesgang in te trekken. Op voorwaarde dat de meisjes schriftelijk bevestigen dat ze niet meer bij Bills en Toms familie in de buurt komen. Maar de meisjes willen niet ophouden.

    Ze ontsloegen hun advocaat!

    "Twee van de drie stalkers hebben hem het mandaat ontzegd", zo Jost.



    bron: http://www.mopo.de/2009/20090425/hamburg/szene/rabiate_kaulitz_fans_wollen_weitermachen.html


    I need you like a heart needs a beat

    Misfit schreef:
    Okeoke, ik las hier dat sommige het niet goed keuren dat hij een meisje sloeg? Hahahahahhahah, ik keur het juist niet goed dat hij niet even door heeft gemept.
    Lieve schatten, misschien begrijpen jullie het niet helemaal, maar als je echt zulke stalkers hebt, die je moeder slaan enzo, dan zouden jullie misschien ook zo reageren, als je in de zelfde situatie zat.
    Meisjes slaan is zwak, ja, als je geen goeie reden hebt, maar die reden die Tom had, vond ik meer dan genoeg.
    Ik zou zelfs al slaan als iemand mijn auto zou verkrachten.

    _O__O__O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    IceCreamKid schreef:
    (...)
    _O__O__O_

    (dance)

    Hahahahha, ik zit hier echt nogsteeds heulemaal te lachen he. :'D

    De tekst van dit liedje past eigelijk heel goed bij de hele situatie van THhttp://www.youtube.com/watch?v=3RSlhNJFohI


    I need you like a heart needs a beat

    Als die meisjes(stalkers) later kinderen hebben.En die kinderen vragen 'mama wat deed jij toen jij jong was in je vrije tijd?'
    Kunnen zij vet beschaamd antwoorden: 'bekende sterren stalken,ambeteren en zelfs de familie leden lastig vallen,zodanig dat ze op m'n gezicht slagen'


    I need you like a heart needs a beat

    Sommige mensen vonden het absurd dat Tom dat deed? Nou, sorry, maar ik had als ik hem was er helemaal op losgeslagen. Serieus. B]
    Ik vind dat hij helemaal gelijk had.


    -

    TheFame schreef:
    Als die meisjes(stalkers) later kinderen hebben.En die kinderen vragen 'mama wat deed jij toen jij jong was in je vrije tijd?'
    Kunnen zij vet beschaamd antwoorden: 'bekende sterren stalken,ambeteren en zelfs de familie leden lastig vallen,zodanig dat ze op m'n gezicht slagen'


    B]
    Denk je dat zij dat echt gaan zeggen? Zij weten net zo goed dat ze fout zaten. Als ze dan tenminste volwassen zijn. :')


    -

    Go Tom =]
    Like, die gasten zijn ziek =/


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mesmerized schreef:
    (...)

    B]
    Denk je dat zij dat echt gaan zeggen? Zij weten net zo goed dat ze fout zaten. Als ze dan tenminste volwassen zijn. :')

    Denk jij dat ze weten dat ze in fout zijn?!
    Ze hebben een site en myspace over hun stalkclubje.
    En ze volgen de jongens al 6 maanden enzo...
    En die zijn rond de 21 dan ga je me toch niet vertellen dat ze nu ineens gaan inzien dat ze fout zijn? :')
    En dat van die kinderen later is ironish bedoeld.


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)
    Denk jij dat ze weten dat ze in fout zijn?!
    Ze hebben een site en myspace over hun stalkclubje.
    En ze volgen de jongens al 6 maanden enzo...
    En die zijn rond de 21 dan ga je me toch niet vertellen dat ze nu ineens gaan inzien dat ze fout zijn? :')
    En dat van die kinderen later is ironish bedoeld.


    Ik zei er nog iets achter, hè. :'D


    -

    Die stalkster is fucking lelijk


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    helemaal mee eens!


    Zou ik ook denken ja (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fuck, is die ma AANGERAND?! :O


    x


    Scream for mercy!

    Damm gelijk GO TOM GO TOM ( staat met der bordje, terwijl ze lelijk kind van stalkster slaat)


    Some angels have no wings.

    Als ik Tom was geweest had dat kak kind wel wat meer als een blauw oog :Y)


    We'll never be as young as we are tonight