• Bild is erachter gekomen waarom Tom heeft geslagen.
    Het meisje zou bij de stalkergroep horen van Frankerijk.Ze noemen zichzelf:"The Afghans on Tour"
    De meisjes zouden hen al 6 maanden aan het volgen zijn.Bij elke beweging dat ze deden.
    De stalkerbende is naar zeggen mobbed (sorry kan de vertaling ervan niet vinden) de huizen van de bandmembers.
    Ze smijten eieren naar hun wagen,schijven dreigende woorden,vallen familieleden lastig.
    Een dreigbrief naar Tokio Hotel toe is in Bild's handen.De meisjes zijn meer dan normale fans.
    Ze dreigde de band met een kleine nachtmerrie voor de komende weken.en ook: Aandacht,aandacht we zijn niet tevreden,we worden ongeduldig,begrijpen jullie dat?
    Zelfs de moeder van Bill en Tom is bedreigd door de stalkerbande en ook aangerand.Ze hebben een klacht ingediend tegen de stalkers.

    Tokio Hotel Manager and producer David Jost zegt: Een van de vermomde stalkermeisjes heeft een familielid aangevallen van Bill en Tom op 8 april.
    We hebben de volgende dag klacht ingediend tegen de stalkermeisjes en er zullen er nog meer volgen ook.

    Dit is dus de rede waarom tom geslagen heeft.
    En ik geef hem meer dan gelijk.

    Dit is waar, en nee hij hoeft niet 5 jaar de gevangenis in. Niet zo skeptisch en pessimistisch mensen. Het kutste voor Tom zal een boete zijn. Als iedereen die vecht de gevangenis in moet zou die nu overvol zijn ;) En remember hij heeft haar maar 1 keer met zijn vuist, ja oke, in haar gezicht geslagen schijnt. Dus alles enorm overdreven. Gewoon beetje auw aan dr neus ofzo.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: wat bijgezet)



    Update Dankzij usesomebody.
    Eerder waren de advocaten van beide partijen tot een soort overeenkomst gekomen: de meisjes trekken hun klacht in, als de jongens dat ook doen, maar dan moeten de meisjes de familie van Bill en Tom wel gerust laten. Deze overeenkomst is mislukt... omdat de meisjes hen niet WILLEN gerust laten!!



    Extreme Kaulitz-fans willen verderdoen



    Sinds maanden vallen vermomde meisjes Tokio Hotel lastig (MOPO berichtte). Een fan zou zelfs de Kaulitz-moeder aangevallen hebben, waarop Bill en Tom aangifte hebben gedaan. En de stalkers willen niet ophouden, zo bandmanager David Jost. Na het voorval op een Hamburgs tankstation (Tom sloeg de Franse Perrine), wilde de advocaat van de fanatische fans een overeenkomst met de band sluiten. De teenie-stars boden aan om de hun aangiften tegen de meisjesgang in te trekken. Op voorwaarde dat de meisjes schriftelijk bevestigen dat ze niet meer bij Bills en Toms familie in de buurt komen. Maar de meisjes willen niet ophouden.

    Ze ontsloegen hun advocaat!

    "Twee van de drie stalkers hebben hem het mandaat ontzegd", zo Jost.



    bron: http://www.mopo.de/2009/20090425/hamburg/szene/rabiate_kaulitz_fans_wollen_weitermachen.html


    I need you like a heart needs a beat

    Ik weet niet of dit hier al ergens staat, maar het is een stukje geschreven door een moeder die in de buurt van Bill en Tom woont.

    .. you have to remember that Bill and Tom are only 19 years old and as i see this, they're being left completely alone with those problems by their record company, David Jost and also Simone Kaulitz! my daughter and me are living close by their house and we've had our share of experiences with those stalkers. one time, i've been parking my car nearby to talk on the phone - apparently in the way of the stalkers so one of them ripped my door open and told me to instantly drive my car away because in case Bill and Tom are driving out of their home, they won't be able to properly exit their property! i politely told her that i'm talking to my mother on the phone just now and i'll drive on as soon as i'm done so they ripped the door on the other side open where my daughter was sitting and started screaming something in french and it was really horrible and awful!! i'm 38 jears old and i really thought i was gonna get into a brawl with those hysteric women and my mother on the phone was this close to calling the cops! that's been about 6 weeks ago and back then, we've already thought that there'll be problems with those girls. exactly those girls have also been stopping Tom's car on his way to the main road and stood there with masks over their heads, helloooo? what kind of sick behaviour is that? it's always the same french fans; my daughter also said that the blonde one is also working at the airport.
    anyway, i think that the record company or someone else from the team should have done something a long time before! it's been obvious for a while that things are totally getting out of control! and last week a kicked-in fence in vögelsen (note: i think that's where the record studio is supposed to be)!! honestly, does Bill have to have another breakdown? i always thought that their management was sooo awesome? those are the people with experience or at least that's what you'd expect. and what about Simone and her responsibility? if i can see that my kids are changing, then i'm instantly by their side and caring for them and i don't let them all by themselves with only 19 years! i'd take my kids on a vacation to ibiza for a month until everything has died down! Tom and Bill are in no way responsible for this since they don't even have enough experience in life; the people responsible should be others.
    even i with my 38 years was this close to getting out of the car to protect my daughter and myself! you can trust me, that wasn't funny but i'm a lot older than him and i haven't had those girls camping outside my door for the past 6 months or longer!
    Tom and Bill need competent help on how to deal with fans like those and i think they were left completely helpless with that matter! shows what kind of shit business this is!
    our family will continue to stand by TH and we're wishing Tom a lot of luck to get out of this mess again relatively unharmed.

    KensVAGINA schreef:
    weetje ik gaf hem sowieso gelijk.

    en lekker voor dat kutwijf.

    idd!!

    UseSomebody schreef:
    Om je maar een idee te geven van hoe ze er uit zien -_-

    http://img18.imageshack.us/my.php?image=gang3h.jpg

    http://img13.imageshack.us/my.php?image=gang2w.jpg

    http://img13.imageshack.us/my.php?image=gang2w.jpg



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: urls werkte niet.)


    damnit.


    -

    UseSomebody schreef:
    Ik weet niet of dit hier al ergens staat, maar het is een stukje geschreven door een moeder die in de buurt van Bill en Tom woont.

    (...)


    alsof die jongens tijd hebben om met hun mam voor een maand naar Ibiza te gaan, maar ergens begrijp ik wel waarom ze dat zegt. En nooit gedacht dat die stalkers zo erg waren ö


    -

    WTF
    Arme familie kaulitz Oo
    Damn,ik word er zo pissed van!
    pfft klote mongolen ><


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    OMG :O

    weetje hoe erg!

    Lekker voor da wijf !

    Van mij mocht Tom harder slaan :$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    NimmaGirl schreef:
    Van mij mocht Tom harder slaan :$


    haha, maar idd:X(A)

    DanceGirl14 schreef:
    (...)

    haha, maar idd:X(A)


    eigelijk is slaan niet echt de oplossing maar ik had da ook gedaan! :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik vind het nog steeds niet kunnen hoor.
    hij had gewoon op de foto moeten gaan met die meisjes
    & daarna naar de politie.
    klaar.


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    ik vind het nog steeds niet kunnen hoor.
    hij had gewoon op de foto moeten gaan met die meisjes
    & daarna naar de politie.
    klaar.

    ik ga jou moeder ook aanvallen.
    en je stalken
    en dan na 6 maanden vragen of ik met je op de foto mag.
    kijken hoe jij reageert als ik dan ook nog je auto verneuk :)

    ZES MAANDEN STALKEN!! O.O
    Als ik TH was, zat ik nu in een gekkenhuis! O.O


    You'll never dream alone. <3

    Snap het kutste van die boete niet..
    Die gast heeft Geld genoeg :X
    En like. het is wel oneerlijk..
    Hoezo zou hij haar niet mogen slaan wanneer zij zijn familie bedreigt? Ik denk dat Iedereen hem dan zou flippen.. En als zij dan toch zo dichtbij is. haar ook meteen volop meppen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HEARTCRASH schreef:
    ik vind het nog steeds niet kunnen hoor.
    hij had gewoon op de foto moeten gaan met die meisjes
    & daarna naar de politie.
    klaar.



    dan zouden die stalkers die foto kunnen laten zien en dan zeggen dat wat hij vertelt helemaal niet waar is?


    -

    Ik zou 't oowk doen! x]
    En wetewel Tom is een ster, alle sterren doen da wel is. XD


    If music be the food of love, play on!

    Haat aan die snoll...echt he tom had gewoon vett recht omdat te doen...


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....