• HooOlaaa (cat).
    Ik was aan het rondneuzen in Rutgers gastenboek -hoezostalkster?- en vond dit berichtje :

    Elineislief1 zei op 15 april 2009 - 17:34:
    SSrry dat ik het zegg maar je bent een beetje lelijk!!
    :S

    Omgaawd dat zeg je toch niet?
    EDIT
    Ik zoek helemaal geen rusie mensjes!
    Ja iedereen mag zijn eigen mening hebben maar daardoor hoef je toch geen persoon te kwetsen.
    Moest ze nu geschreven hebben : 'Sorry dat ik dit zeg hoor maar ik vind je niet zo heel knap'
    Dan zou het toch ten minste een klein inieminiepietje beter zijn niet?
    En mijn neus moet ook niet eraf worden gebeten ik ben niet perfect hoa o.O.
    En dit is mijn mening :Y)

    (krul)


    I found myself in Wonderland.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ooooohja, juist. (cat)
    Laat me wel op Q, hé. o.o

    Ik zal wel even kijken of je op mijn niet vrienden lijst staat want heb je kans dat ik je eraf politiek x'D
    Muha nee je bent niet stom.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik zal wel even kijken of je op mijn niet vrienden lijst staat want heb je kans dat ik je eraf politiek x'D
    Muha nee je bent niet stom.

    Gelukkig, anders was mijn leventje eraan, heur. o.o

    Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch niet? Tenzij de persoon vraagt wat je van hun vind. Als je vind dat iemand er goed uitziet, dat is een ander verhaal.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik had het ook gelezen. ö


    everything you imagined, and more...

    Dude, ieder zijn eigen mening zeg ik zo altijd ^^ Er zijn mensen die tegen mij zeggen dat ik lelijk ben, maar als het erop aankomt zijn ze zelf zo lelijk als de nacht ^^

    Omg die is waarschijnlijk gewoon zelf vet lelijk daarom dat ze andere beledigd! Rutger = niet lelijk hoor(N)

    hou het dan voor jezelf. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Waarom moet die mod er nou weer bij? Ze zijn net hetzelfde als ons hoor, alleen met extra taken. Tegen gewone users doe je dat ook niet.


    Ja sorry hoor :X


    I found myself in Wonderland.

    Conspiracy schreef:
    Dude, ieder zijn eigen mening zeg ik zo altijd ^^ Er zijn mensen die tegen mij zeggen dat ik lelijk ben, maar als het erop aankomt zijn ze zelf zo lelijk als de nacht ^^


    Ja ik zeg ook dat iedereen zijn eigen mening heeft maar daardoor hoef je een persoon niet te kwetsen..


    I found myself in Wonderland.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee maar bij een mod ben je gewoon dom. Want wij vriendjepolitieken je makkelijk van Quizlet : D


    Jeah :Y)


    I found myself in Wonderland.