• Ja, ik wil even een discussie openen. Ik zie veel reacties van jullie waar dan instaat van: 'ja emo is een muziekstijl etc en dus geen kledingstijl
    Maar is dat wel zo?

    Natuurlijk begon alles met de muziek máár, mensen voelde zich een groep, en kleden zich anders dan andere. Dat is zo gekomen. Hoe wil je anders als die gozers met dat zwarte haar, schuine pony en die 'emo kleding :'D' noemen? Wil je beweren dat die dat geen aparte stijl is, geen kenmerk?
    Want dan zit je behoorlijk verkeerd denk ik.
    Dus ik zeg dat er wel degelijk een kledingstijl is die je als 'emo' kunt bestempelen.

    En eventuele wemo's en gezeik daarover hierbuiten gelaten. Geloof me bij een beetje een goed concert waar ik heenga zijn echt 99% emo's en dan het grootste gedeelte jongens die helemaal niet met achterlijke spelletjes in hun haar lopen en profiel sites hebben met als naam 'emoxgast' ofzo.


    Dit naar aanleiding van vrienden van mij die hun groep wel degelijk bestempelen als 'emo' zonder verdere tokio hotel dingen daar binnen te hebben. Zo noemen ze zich al tijden, en dat zou wannab zijn?

    Ik vind dat Emo ook een kledingstijl is.


    I live for the applause, you will die for it.

    ja idd maar daar had ik ook al een topic over geopend! maar nog iets . de mensen die zeggen wemo dit wemo dat doen elkaar ook na dat is eigenlyk veel erger.

    Als ik je goed heb begrepen,ben ik het met je eens. Emo begon met een muziekstyle en daarom heen is er een kleding style ontstaan.
    & dat gebeurd volgensmij bij allerlei soorten muziekstylen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik weet het niet. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet niet... Ik vind niet dat je jezelf in een soort van 'hokje' moet stoppen door jezelf als anders te bestempelen. Jezelf een andere naam geven, zie je ^^ Maar dit is dan weer mijn mening (: Ik zeg niet dat je daardoor al metéén wannabe bent hoor, ik vind gewoon niet dat je jezelf in een hokje moet stoppen en zeggen dat je emo, gothic, punker etc bent (:
    -Edit
    Maar zoals Soliloquy al zei, ik had je eerst verkeerd verstaan denk ik, groeit er rond elke muziekstijl wel een kledingstijl.

    Ze is ook wel de emo stijl, maar die behoort tot de emo scene. Als je niet naar de muziek luistert dan ben je het niet.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Soliloquy schreef:
    Als ik je goed heb begrepen,ben ik het met je eens. Emo begon met een muziekstyle en daarom heen is er een kleding style ontstaan.
    & dat gebeurd volgensmij bij allerlei soorten muziekstylen.

    Inderdaad.
    En wat als mensen zich zo willen noemen? Dude als ze emo zíjn, waarom mogen ze dat niet zeggen dan?

    Cyanide schreef:
    Ze is ook wel de emo stijl, maar die behoort tot de emo scene. Als je niet naar de muziek luistert dan ben je het niet.

    Ja dát klopt.
    Maar mensen zeiden dat ze kledingstijl niet zou bestaan. (:

    Conspiracy schreef:
    Ik weet niet... Ik vind niet dat je jezelf in een soort van 'hokje' moet stoppen door jezelf als anders te bestempelen. Jezelf een andere naam geven, zie je ^^ Maar dit is dan weer mijn mening (: Ik zeg niet dat je daardoor al metéén wannabe bent hoor, ik vind gewoon niet dat je jezelf in een hokje moet stoppen en zeggen dat je emo, gothic, punker etc bent (:
    -Edit
    Maar zoals Soliloquy al zei, ik had je eerst verkeerd verstaan denk ik, groeit er rond elke muziekstijl wel een kledingstijl.
    ik dacht al dat je dat zou zegge x'] tijdje gelede hier ook topic over

    Conspiracy schreef:
    Ik weet niet... Ik vind niet dat je jezelf in een soort van 'hokje' moet stoppen door jezelf als anders te bestempelen. Jezelf een andere naam geven, zie je ^^ Maar dit is dan weer mijn mening (: Ik zeg niet dat je daardoor al metéén wannabe bent hoor, ik vind gewoon niet dat je jezelf in een hokje moet stoppen en zeggen dat je emo, gothic, punker etc bent (:
    -Edit
    Maar zoals Soliloquy al zei, ik had je eerst verkeerd verstaan denk ik, groeit er rond elke muziekstijl wel een kledingstijl.


    Ja, maar als je meteen zegt van: Ik ben niet emo, ik ben mezelf!
    Dan ben je jezelf niet, want iedereen zegt dat over zichzelf. Als je nou gewoon toegeeft dat je bent wat je bent, emo, goth of wat dan ook zonder het tegen iedereen zomaar te zeggen, dan ben je geen wannabe.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Cyanide schreef:
    (...)

    Ja, maar als je meteen zegt van: Ik ben niet emo, ik ben mezelf!
    Dan ben je jezelf niet, want iedereen zegt dat over zichzelf. Als je nou gewoon toegeeft dat je bent wat je bent, emo, goth of wat dan ook zonder het tegen iedereen zomaar te zeggen, dan ben je geen wannabe.
    idd dat probeer ik mensen ook heel lang uit te legge:8

    AxelRawr schreef:
    (...) ik dacht al dat je dat zou zegge x'] tijdje gelede hier ook topic over


    Dude ik ben té doorzichtig >< Altijd hetzelfde dat ik zeg x]
    @Cyanide
    Uhuu, je hebt wel gelijk. Maar ik heb al in mijn tekstje gezegd: Ik zeg niet dat je daardoor metéén wannab bent, ik vind hem gewoon weird al die stijlen en zo ^^ [/ik snap mezelf niet meer]

    Als je jezelf emo wil noemen, noem je jezelf emo. Wil je jezelf gothic noemen, noem jezelf dan lekker gothic. Wil je jezelf niet in een hokje stoppen, doe dat dan niet. En onbewust is het dan meestal zo dat je mensen tóch in een hokje stopt ook al ben je er zo tegen. Dat zit gewoon in de mens, niets aan te doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja dát klopt.
    Maar mensen zeiden dat ze kledingstijl niet zou bestaan. (:


    Die is er toch wel, dus ze zitten mis. ^^


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik emo niet meer dat je snel hevige emoties hebt? Dus of heel vrolijk, of heel verdrietig enzo?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?