• Ik wil later schrijfster woorden en ik ben bezig met een serie op quizlet maar hij word heel weinig tot niet gemaakt/ ik krijg geen reacties.

    ik baal hier heel erg van want hoe kan ik nu weten wat mensen er van vinden als ze niks laten weten.

    mijn vraag aan jullie is willen jullie hem maken en een reactie plaatsen zodat ik weet of ik het wel of niet in me heb op schrijfster te worden

    dankejwel


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ga kijken+ reactie achterlaten:D

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Dankjewel x3.
    er staan 8 delen op voor de mensen die ze willen maken
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Baal je er echt zo erg van? :O

    IK GA HEM VOOR JE MAKEN (A) EN REACTION ACHTER LATEN :D


    don't Worry...Be gay.

    Baal je er echt zo erg van? :O

    IK GA HEM VOOR JE MAKEN (A) EN REACTION ACHTER LATEN :D


    Ja xD het klinkt misschien dom xD maar als je dan iets schrijft en mensen maken hem niet of laten geen reactie achter dan vraag ik me wel is af ja waar doe ik het nu voor. en dan blijf ik toch maar door gaan omdat het iets is wat ik later wil gaan doen xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    Ja xD het klinkt misschien dom xD maar als je dan iets schrijft en mensen maken hem niet of laten geen reactie achter dan vraag ik me wel is af ja waar doe ik het nu voor. en dan blijf ik toch maar door gaan omdat het iets is wat ik later wil gaan doen xD


    zo'n gevoel had ik ook en toen had ik maar mijn telefoon gepakt en naar die spot gedeuns gebelt en nu zijn ze vaker gemaakt en toen kreeg ik een goed gevoel erbij:D

    Ik wil later schrijfster woorden en ik ben bezig met een serie op quizlet maar hij word heel weinig tot niet gemaakt/ ik krijg geen reacties.

    ik baal hier heel erg van want hoe kan ik nu weten wat mensen er van vinden als ze niks laten weten.

    mijn vraag aan jullie is willen jullie hem maken en een reactie plaatsen zodat ik weet of ik het wel of niet in me heb op schrijfster te worden

    dankejwel


    okay omdat je het zo lief vraagt!(A)

    (...)

    zo'n gevoel had ik ook en toen had ik maar mijn telefoon gepakt en naar die spot gedeuns gebelt en nu zijn ze vaker gemaakt en toen kreeg ik een goed gevoel erbij:D


    Jaa das egt onzin dat dat geld kost


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    okay omdat je het zo lief vraagt!(A)


    en anders niet xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ZE ZIJN ZO MOOI&GEWELDIG EN AL DIE GEVOELENS ER IN VERWERKT ZO FANTASTISCH&PERFECT

    JE KAN ZO SCHRIJFSTER WORDEN(H)

    xx(H)(K)(flower)


    Lalalalalalalala.

    dankjewel(A)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    OMG ZEZIJN ZO FACKING GEWELID ECHT MOOI GWN (H)
    IEDEREEN MOET ZE MAKN XD ^^


    don't Worry...Be gay.

    zal tog eerst wel iedereen moeten weten van me quiz xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    We zullen eens kijken :)