• Ja, ik heb huisarrest.
    Met die mooooie weer, en dan nog de hele weeek. Ik moet 's avonds telefoon inleveren, na school meteen thuis komen, en 's avonds ook niet meer weg. En dat dus nu een hele week! En me vriendin die er bij was, die heeft precies dezelfde straf.
    En waarom,
    Ik en me vriendin sliepen bij elkaar, gister. En onze vriendjes waren eerst 's avonds bij ons geweest, wat ook al niet mocht, omdat me moeder een feestje had, en ik op me zusje moest passen, en me zusje doet daar nogal heel moeilijk over --' Daarna hadden ze een feestje, en na dat feestje gingen ze naar de stad, even stappen. Tegen 1 uur, hadden we ze gebeld, en gevraagd of ze vanacht kwamen. Ja dat vonden ze wel goed, ze zouden smsen als ze deze kant opkwamen. Ik en me vriendin vielen eerst nog voor een uurtje in slaap, en daarna hoorde ik haar ineens roepen; ME TELEFOON GAAT. Dus ik was meteen wakker. En in dat smsje stond dus dat ze eraan kwamen. Om half 4 snachts kwamen ze voor me huis. Dus ik en me vriendin waren naar beneden geslopen in ons ondergoed, nouja Bh, hempje en onderbroek. Toen hadden we de deur op een kiertje gezet en liepen we naar buiten. We gingen met hun paar huizen verder op staan. Hun waren smoor dronken, maar ze wisten wel dat ze stil moesten zijn. Een uur later, knipperde ons licht aan dat voor ons huis hangt, dus ik kijk over de schouder van me vriendje, en zie ik me moeder staan. Moesten we als de sodemieter naar binnen zonder doei te zeggen ofso. En nu hebben we dus huisarrest. Maar ik vind dat deze straf een beetje te overdreven is --'
    Agja, nu zit ik dus al de hele dag binnen, terwijl ik buiten hoor te zijn met dit weer.
    pfffff. x


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik snap er geen reed van?


    Life is hard and then we die

    Omg Oo wie krijgt er nu nog huisarest of wat dan ook. Ik heb in heel mijn leven nog nooit huisarest gehad,en ik ben niet echt een van de braafste (a) Ahg ja,ik vind het gewoon stom dat ze jullie huisarest geven.

    Goh... Ik heb ook nog een week huisarrest, de laatste van de 6.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap er geen reed van?


    Nou we kregen dus huisarrest, omdat we om half 4 's nachts over straat liepen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ghehe is ook niet echt slim huh ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Ja maar,dat deed je toch voor je zusje ofzo.
    Ik vind beetje vaag allemaal x3
    Huisarrest is zowiezo kak!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Weird x)
    Mijn ergste straf was 2 uur op de zetel zitten oÔ


    Don't be a drag, just be a queen.

    Uhm. Even simpele vraag hoe oud ben je?


    Wie du mir, so ich dir.

    Op de 14e om half 4 over straat lopen is ook niet zo een strak plan meid. Ben je 18, oké, begrijpelijk, maar op je 14e is het redelijk logisch dat je ouders dat niet willen.


    Life is hard and then we die

    OO ik zie al, je bent 14. No offence. Maar als ik jou moeder was had ik je vastgebonden aan de bank en je daar een week laten zitten. Sorry, maar ben het wel met haar eens. Zoiets had ik vroeger is moeten proberen. Come on zeg, je bent pas 14, weet jou moeder veel wat jij buiten uitvreet.. om 4 uur 'snachts.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het een hele normale reactie van je ouders.. Als je je kind om half 4 buiten ziet staan in zijn ondergoed bij twee jongens?:Y) Oh nouja, ik weet niet of je nou buiten in je ondergoed stond (vast niet), maar dat je om half 4 nog naar buiten gaat..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pfft... je eigen schuld...


    I may not always be perfect, but I'll always try.