• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella & Madison
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor & Celeste
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah & Dominic
    Syoxisia ~ Demi - Ceira
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson
    Astraeus ~ Camilla - Gia
    Maslany ~ Dore - Maisie

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Gia (18) -> 19 ~ 4 juni
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Dominic (19) -> 20 ~ 7 september
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Ceira (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november
    Maisie (18) -> 19 ~ 9 december
    Celeste (18) -> 19 ~ 25 december

    Madison (18) -> 19 ~ ?


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:43 ]


    El Diablo.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chloë :3 Ik heb Jake en Cas, jij enig idee waar ze bij passen? Ik lees je personage even door als ik eten heb gemaakt voor mijn vriend - of morgen als het allemaal super laat wordt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mt


    chaos makes the muse

    Even kopiëren en plakken:
    Bij deze wil ik jullie voorstellen aan Dominic. Een snob die een veel groter hart heeft dan op het eerste gezicht lijkt. Oh, ik ben trouwens vooral opzoek naar mannen die met hem bevriend willen zijn. Dom is niet zo'n type die met een meisje bevriend kan zijn, want dan duikt hij er waarschijnlijk mee in bed. Hoewel hij ook geen nee zou zeggen tegen een man (cat)

    Ik ben opzoek naar:
    — Love interest(s)
    — Best male friend(s)
    — Female friend
    — Enemies
    — Frenemies
    — Iemand die hij kent van vroeger uit maar een ruzie mee heeft gehad en nu niet meer mag
    — Iemand die met hem mee gaat naar zijn wedstrijden (male)
    — Iemand van Jefferson High waarmee hij ooit mee heeft gevochten en van heeft gewonnen waardoor hij wat respect heeft afgedwongen
    — Iemand wiens hart hij heeft gebroken
    — Fwb (optional)

    @Denize; Ah ik vind het wel tof als Tyler met hem mee gaat. Moeten we alleen even bekijken waar ze elkaar van kennen aangezien ze niet in hetzelfde wereldje leven.. Voor Hailey weet ik het niet zo, zoals ik al zei, Dom kan niet echt met vrouwen bevriend zijn ;x

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 20:32 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT, ik heb Owen ook nog Chloë!

    Off topic weet iemand hoe je meer dan 3 foto's post in een rol???? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt :') @Cheryl tja JAke heeft misschien wat te veel meisjes rond hem kwijlen hahah :') besides hebben ze nog niet eens ontmoet :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Anouk. img veranderen in IMG (:


    chaos makes the muse

    @Sav;
    Take your time! Anders verzinnen we morgen samen wel iets!

    @Anouk;
    Hm.. zit er iets tussen van het lijstje denk je? Of heb je misschien een ander idee?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Douceur schreef:
    @Anouk. img veranderen in IMG (:


    Gij bent een held!!!! Bitte schön


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Chloë ehm, nou haha het gevecht past wel bij Owen maar dan krijgt hij wel veel vijandjes, dus het kan ook zijn dat ze daardoor op een gekke manier toch in contact zijn geraakt?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aardappelpannenkoeken (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    AdamSandler schreef:
    @Chloë ehm, nou haha het gevecht past wel bij Owen maar dan krijgt hij wel veel vijandjes, dus het kan ook zijn dat ze daardoor op een gekke manier toch in contact zijn geraakt?


    Misschien dat ze inderdaad ooit gevochten hebben en dat er toen toch wat wederzijds respect is gekomen? En dat hij nu dan Owen zo nu en dan traint? ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:

    Even kopiëren en plakken:
    Bij deze wil ik jullie voorstellen aan Dominic. Een snob die een veel groter hart heeft dan op het eerste gezicht lijkt. Oh, ik ben trouwens vooral opzoek naar mannen die met hem bevriend willen zijn. Dom is niet zo'n type die met een meisje bevriend kan zijn, want dan duikt hij er waarschijnlijk mee in bed. Hoewel hij ook geen nee zou zeggen tegen een man (cat)

    Ik ben opzoek naar:
    — Love interest(s)
    — Best male friend(s)
    — Female friend
    — Enemies
    — Frenemies
    — Iemand die hij kent van vroeger uit maar een ruzie mee heeft gehad en nu niet meer mag
    — Iemand die met hem mee gaat naar zijn wedstrijden (male)
    — Iemand van Jefferson High waarmee hij ooit mee heeft gevochten en van heeft gewonnen waardoor hij wat respect heeft afgedwongen
    — Iemand wiens hart hij heeft gebroken
    — Fwb (optional)


    @Denize; Ah ik vind het wel tof als Tyler met hem mee gaat. Moeten we alleen even bekijken waar ze elkaar van kennen aangezien ze niet in hetzelfde wereldje leven.. Voor Hailey weet ik het niet zo, zoals ik al zei, Dom kan niet echt met vrouwen bevriend zijn ;x


    Misschien dat hij wel vaker bij de wedstrijden kwam ofzo en dat ze elkaar zo tegen kwamen? Idk, kan echt niks verzinnen vanavond :')


    El Diablo.

    Mt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sempre schreef:
    (...)

    Misschien dat ze inderdaad ooit gevochten hebben en dat er toen toch wat wederzijds respect is gekomen? En dat hij nu dan Owen zo nu en dan traint? ;D


    Ja! Precies haha superleuk


    Everything is illuminated by the light of our past.