• Jezus hoe komt dat wijf erop. "Ja jongens, gaan we allemaal fijn Tom supporten, stuur een blaadje op met je naam, en dan gaan we daar een leuk slingertje van maken :D" Echt, omg? Weten we nog waarom Tom die gasten in elkaar heeft geslagen? En, hoe oud zijn we ook alweer? Jezus, sorry hoor, maar ze gaat gewoon echt te veel in Tokio Hotel op. Dit is té overdreven.


    Life is hard and then we die

    Whahahaha, vind ze zowiezo een beetje heel erg doelloos, ik bedoel, leuk dat ze zoveel formulieren laten invullen en dat het ook echt bij tokio hotel aankomt, maar sommige dingen zijn echt overdreven ja :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Idd, super kinderachtig.
    En het gaat toch niet helpen, als Tom veroordeeld wordt kunnen nog geen *heel veel* handtekeningen van fans hem uit de cel houden.


    I am an idiot, I move.

    *Ligt dubbel*

    zullen we ook een slingertje voor mij maken omdat ik donderdag een proefwerk heb voor frans en daar een onvoldoende voor sta :$ ?


    We can only learn to love by loving.

    @shade:
    inderdaad, ze heeft er geen idee van hoe de echte wereld werkt, omdat ze zich nog als tiener gedraagt. Echt, AARGH!


    Life is hard and then we die

    kinderachtig ofzo.


    ' niks is wat het zijn moet '

    KensVAGINA schreef:
    *Ligt dubbel*

    zullen we ook een slingertje voor mij maken omdat ik donderdag een proefwerk heb voor frans en daar een onvoldoende voor sta :$ ?
    Jaaa! En dan gaan we handtekeningen inzamelen van mensen die vinden dat jij dat niet hoeft te doen! Dan hoeft het vast niet :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jaaa! En dan gaan we handtekeningen inzamelen van mensen die vinden dat jij dat niet hoeft te doen! Dan hoeft het vast niet :D

    IDD! je hebt zoo gelijk

    [/dikke sarcasme hier =']]


    We can only learn to love by loving.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jaaa! En dan gaan we handtekeningen inzamelen van mensen die vinden dat jij dat niet hoeft te doen! Dan hoeft het vast niet :D

    JaMan en ik wil er ook één omdat -even denken-
    Omdat ik meer vakantie wil!
    Gosh, ik heb THDST altijd al stom gevonden eigenlijk...


    The soul needs autumn.

    :O
    je vindt mij dus een idioot,ik heb wel drie briefjes geschreve :O


    [Gaat dood vn ut lache xD]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het wel goed om te laten zien dat de fans nog achter tom staan.
    En slingers vind ik eigenlijk wel orgineel[A]
    Bovendien val je hem niet echt lastig als één iemand iets afgeeft,in naam van heel veel mensen. Zo voorkom je dat alles verschillende mensen hem dingen gaan geven, waarmee je hem dus wel lastigvalt.
    Ik ga gewoon lekker meedoen, omdat ik nog achter Tom sta, omdat ik niets beters te doen heb én omdat ik nog gewoon lekker kinderachtig kan zijn.


    If you want me to listen, whisper...

    0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Van mij mag je er best aan meedoen. Ik vind het gewoon triest. Tom gaat zich er heus niet beter van voelen, hij weet toch wel dat zijn fans hem adoreren. Sterker nog, hij vraagt zich nu vast af wanneer de fanmail/acties binnenkomen van "Tom we houden van je en goedzo!" Echt, het heeft zo geen zin die slinger, aangezien het voor hem geen flikker uitmaakt. Zonde van het/de papier/printinkt/postzegel/pen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Van mij mag je er best aan meedoen. Ik vind het gewoon triest. Tom gaat zich er heus niet beter van voelen, hij weet toch wel dat zijn fans hem adoreren. Sterker nog, hij vraagt zich nu vast af wanneer de fanmail/acties binnenkomen van "Tom we houden van je en goedzo!" Echt, het heeft zo geen zin die slinger, aangezien het voor hem geen flikker uitmaakt. Zonde van het/de papier/printinkt/postzegel/pen.

    Je vergeet die tijd die je eraan verspilt(baby)


    The soul needs autumn.

    Inamorato schreef:
    (...)
    Je vergeet die tijd die je eraan verspilt(baby)
    Dat al helemaal ja ='D


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat eigenlijk wel aardig...
    Ik zou het als ster juist fijn vinden dat je fans nu achter je staan. En het is leuk om dat te laten weten.
    Maar ik vind het idee van een slinger een beetje dom, maak dan een plakboek ofzo -.-


    -