• Toch bij mij!
    Ik was voor wiskunde al mijn geodriehoek vergeten waardoor die leerkracht al helemaal vies liep gewoon omdat we dat de hele les nodig hadden! Ze negeerde mij compleet! Toen ik wou antwoorden op een vraag kon ze niet eens op mijn naam komen en liet ze mijn aarstvijand antwoorden! Ja, ik was beledigd.
    En dan bij godsdienst! We moeten echt zwijgen en mijn vriendin begint te babbelen. En weetge wat? Daarvoor krijg ik op mijn donder! Zo van: "Die twee dames, ge moogt splitsen! Ellis kom maar naar voor!" en ze bekeek mij echt vies! Ik had niet eens mijn mond open gedaan! Daarna bleef ze mij maar negeren en vies kijken. En ik dan heel subtiel: "Pas maar op, seffes blijft u gezicht zo staan!" die werd echt rood Ö precies een kreeft ofzo x'D
    Verder viel ik bijna van de trap, heb ik me belachelijk bij een andere leerkracht én doet mijn stalkster me nog altijd na --'


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    De eerste dag na de vakantie is alleen nog maar het begin. (duivel)
    Ik kan al niet wachten tot de grote vakantie. ><

    Ik ben alweer een week naar school 0o
    Ik heb daar niet echt last van maar ik ben dan altijd echt moe x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    bij zijn de eerste dagen het beste :D,dan heb ik nog energie,en ben ik het nog niet beu allemaal
    (A)


    everybody needs a song.

    Die van wiskunde was mijn naam vergeten (yeah)
    En dat nadat ze me dit jaar heeft doen over doen én nog eens twee dagen voor de vakantie een hele dag heeft kunnen zien wat voor kutvervangprogramma ik had aangezien ik niet op buitenlandse reis ging. (complaining)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Inderdaad.Die eerste dagen sucken.Kun je niet in slaap graken,eens dat je moet opstaan ben je doodmoe en lig je half te slapen in de bus. Als je dan op school komt is het alleen maar gezaag x'D ahg ja, ben het toch een paar uur vroeger afgetrapt (':

    De eerste dagen ben ik altijd dood. Maar de laatste dagen weer hartstikke blij en hyper. Zoals nu, dit is de laatste week voor de meivakantie.


    No growth of the heart is ever a waste

    meer da van kals verwissele & sleure me boeke & een nieuwe leerkracht die een ander blijkbaar verwisseld niets speciaal
    x

    Die dag valt best nog mee, vind ik. We hebben dan geen toetsen, als we iets vergeten is het nog niet zo erg, want zij beseffen ook wel dat we vakantie hebben gehad en zo. Maar ja, school is nooit leuk ;D

    Ik wou langer vakantie!


    Your Butt is Mine!

    Maar de eerste dag na vakantie huiswerk vrij(yeah)

    En oja als het een lange vakantie was en je docent is niet zo goed in namen enzo ga veranderen van plek. Het lijkt kinsderachtig maar ik moest daar door elke dag tot half 5 op schoolblijven en een week lang:) Bordewissers uit kloppen:( *uguhugge hoest hoest*

    bij de eerste dag na de vakantie is het doel bij mij: wakker blijven
    ik slaap altijd slecht de dag voor de eerste schooldag >< dan ben ik net een zombie ofzo


    You're a star in heaven.

    Ik had een keer, de eerste dag na de vakantie dat het gewoon te erg was. Eerst werd ik bijna aangereden, toen viel ik met mijn fiets en toen scheurde mijn tas. Toen liep ik dus droog weer naar huis toe en liet mijn vader mij ziekmelden x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat een coole pa heb jij(tegen diegene boven mij)

    Mijn vakantie begint Vrijdag pas! x']

    x


    Sometimes it's best not to care.