• Mensen, ik ben wel eens benieuwd.
    (http://www.cdjapan.co.jp/jpop/essentials/mmm/)
    Moi-Même-Moitié is het Gothic-Lolita kledingmerk van Mana (Moi dix Mois, ex-Malice Mizer). Het is opgezet in 1999 en verkoopt hoofdzakelijk de specifieke kleding voor Elegant Gothic Lolita, wat de schattigheid en onschuld van de Lolita-fashion mengt met de duisternis en het mysterie van Gothic en Elegant Gothic Aristocrat.
    Het label dankt zijn naam aan het Franse "moi-même", wat 'mijzelf' betekent, en het (ook Franse) "Moitié", wat dan weer 'half' betekent. Ondanks deze samenvoeging, bestaat het begrip "Moi-Même-Moitié" in het Frans niet.
    Wie spreekt dit aan en wie draagt het/wilt het dragen/vind het gewoon mooi/heeft er een andere mening over?

    Heel verhaal weer, I'm just curious.


    Life is an art, not a science.

    Lolita is heel uiteenlopend. Soms vind ik het heel erg mooi, in andere gevallen denk ik: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
    De combinatie van loli met gothic kleding vind ik zelf over het algemeen wel erg mooi, dus ik denk dat ik google maar even open.
    1 nadeel: het is verschrikkelijk duur =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat zeker ja.
    Maar vind je het dat ook waard?


    Life is an art, not a science.

    ik weet niet precies wat het is. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Daarom heb ik de link naar de site erbij gezet... xD


    Life is an art, not a science.

    NanaMana schreef:
    Dat zeker ja.
    Maar vind je het dat ook waard?

    Voor mijzelf? Nee, niet echt :']
    Ik denk dat het andere mensen veel mooier zou staan dan ik. Ik weet van mezelf dat ik zoiets toch nooit vaak aantrek en dan koop ik liever kleding die ik wat regelmatiger gebruik dan dure kleren die ik maar 1/2 keer per jaar aantrek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ikzelf ben nu hard aan het sparen hiervoor.
    Het lijkt me gewoon geweldig om zoiets te hebben!
    En pas ik het niet meer, dan lijst ik het in en hang ik het aan mijn muur. =]


    Life is an art, not a science.

    Het is niet iets voor mij maar ik vind het er altijd wel leuk uitzien :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    NanaMana schreef:
    Ikzelf ben nu hard aan het sparen hiervoor.
    Het lijkt me gewoon geweldig om zoiets te hebben!
    En pas ik het niet meer, dan lijst ik het in en hang ik het aan mijn muur. =]

    Das mooi! Oo


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik zou het nooit dragen, maar sommige kleedjes vind ik wel vet schattig :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik aanbidt het. xD
    Eerlijk waar.


    Life is an art, not a science.