• Hier kun je alles bespreken over Naruto de serie die nu razend populair is. Ik heb al gezien dat er heel wat leuke quizjes zijn over Naruto ik heb er zelf ook 5 ;)
    FFiejs een top van de characters

    1. Sasuke (H)(H) do i need to say more?
    2. Sakura
    3. Hinata
    4. Kakashi
    5. Naruto
    6. Shikamaru
    8. Tsunade
    9. Ino
    10. Lee
    11. Neji
    12. Gaara
    13. Temari
    14. Tenten
    15. Chouji
    16. Itachi

    de rest intreseert me niks xD Misschien leuk als jullie ook een top maken?
    We kunnen ook discussieren over de koppels mijn favo koppels zijn SasuSaku, NaruHina, InoShika en NejiTen

    em: 1. Pein^^(H) hij is gewoon vet hip^^
    2. Gaara^^
    3. Itachi
    4. Temari
    5.Konan
    6. Kotetsu
    7. Izumo
    8. Deidara^^'
    9. Sasori
    10. Tenten

    Ik vind ShikaTema wel hip, en ItaSak en... em.. OROCHIMARU EN TSUNADE! hehe, nee grapjeXD PeinKonan en.. en.. nou weet ik het niet meer-,-

    Ik ben niet zo fan van shippings als NaruSasu en InoSaku dat vind ik gewoon vaag xD
    Ik vind KakaSaku ook wel leuk om de een of andere reden

    aaaaahah das egt ennng-,-

    Waarom is dat eng xD Volgens mij heeft Kakashi echt wel de hots voor Sakura xD

    wie weet, wie weetXD suigetsu is bes wel hip^^

    Naruto is gewoon HIP! xD Ik zit nu bij shippuuden en moet elke week wachten op een nieuwe aflevering..-_- Maarja..Mijn favo koppels zijn SasuSaku, NaruHina, TenNeji & ShikaTema

    Ik vind alle personages geweldig, zo vind ik Sasuke bijv het leukst, Kakashi cool, Temari gaaf en ga zo maar door =P Maar GAARA blijft toch echt mijn allergrootste favoriet!! [L] =D

    Gaara vind ik juist eng xD en hij heeft teveel eyeliner op (A) Ik heb paar naruto videos gemaakt ze staan op YT. Iets van 5 SasuSaku's en 1 Sakura tribute en 1 Sakura Ino BFF video en 1 Naruto Girls video. Check ze maar wwww.youtube.com/jeweltjuh

    Whoah. Ik kijk het niet ofzeuh, ik ken het via mn broer. Maar ik luister wel visual kei x'D Ik ken alleen Naruto & Sasuke -voelt zich schuldig-

    ohajo
    k kijk al een tijdje naruto zit al op episode 165 ofzo egt et s gwn een verslaving:P
    kvind van de jongens bij naruto sasuke de leukste:D
    en bij de meiden vind k hinata ze kan egt goew vegten vind k:D

    1. Sasuke
    2. Gaara
    3. naruto
    4. neji
    5. Naruto
    6. lee
    8. ino
    9. sakura
    10. Lee
    11. Temari
    12. Chouji
    13. Temari
    14. Itachi
    15. tenten
    16. shikumaru -xDxD naruto rockzz het is gewoon zo vet vooral de gevechtenxD(H)(H)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ohayoo!
    Hinata vind ik het leukst, Rock Lee is gewoon eng en creepy!:( (maar ik lach me wel dood om hem als hij Sakura stalktxD)
    waar kan je eigenlijk Naruto kijken?!
    ik ben bij epi. 53 ofzo, maar ik kan alleen maar de shipuden afleveringen zien op youtube. weet iemand een site??

    I love naruto!!!!!!!(H)(H)

    hier nog een narutofan! :D (H)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ohayoo!
    Hinata vind ik het leukst, Rock Lee is gewoon eng en creepy!:( (maar ik lach me wel dood om hem als hij Sakura stalktxD)
    waar kan je eigenlijk Naruto kijken?!
    ik ben bij epi. 53 ofzo, maar ik kan alleen maar de shipuden afleveringen zien op youtube. weet iemand een site??


    ja dat weet ik..
    op
    www.IamNaruto.com

    kan je alle episodes kijken..ze zijn alleen wel in het engels maar dat maakt niet uit tochxD

    thanx darkangel!!(A)
    heb ook nog een andere site gevonden met Japanse/Engelse ondertiteling(kwam ik per toeval tegen-_-')
    www.tailedfox.com