• Jajongeh.
    Nu kan ik nog wel laggen, tot mijn moeder mijn punten te zien krijgt. :'D
    Naja, het zit dus zo. Met Pasen heb ik drie examens gehad: Frans, Wiskunde en Fysica. Over Frans had ik een heel goed gevoel, blijkt het dat ik maar 54 % heb. Wiskunde dacht ik ook heel goed gemaakt te hebben, zeker het eerste deel. Wil je mijn punten weten? Op deel één had ik 10/34. En dat is nog niet eens het ergste. Meneer leerkrachtje had deel twee veel te lang gemaakt, dus heeft hij maar een paar vragen gedeletet. Juist de vragen die ik juist had! Ik heb dus op het tweede deel 5/34. Wat samen 22 %.
    Yay, ik wil mijn punten voor Fysica niet eens meer weten. ><
    It's my lucky day.

    Toen ik mijn rapport kreeg, kreeg ik er eentje met mijn examenpunten en eentje met mijn dagelijkse prestaties van gewone overhoringen doorhheen het jaar. Examenpunten was in procenten, dagelijkse op 10. Guess what?? Op het examen: 48,5 voor engels en 48,5 voor nederlands [ik had er nogtans echt 'n goed gevoel bij ö] En op mijn dagelijkse prestatie een 8 voor nederlands en een 9 voor engels O_o Weeeeiird


    Live for something or die for nothing

    Cyanide schreef:
    O.o En daar lach je mee? Oh well.. Jouw keuze.

    Ik kan ook heel de tijd liggen janken, like that will help.

    Ik heb 51/70 voor Wiskunde xp

    mijn punten zijn ook niet de besten,goed dat ik geen examens had ^^


    everybody needs a song.

    Wow ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb het nog eens slechter gedaan op een gewone toets. Je wil echt niet weten hoeveel het was. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker