• [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:17 ]

    Ohjezus, wat een klootzak. Ik snap niet hoe je zoiets kunt doen, hoe durft hij je zo te noemen? We zijn er voor je! Ook al kennen we elkaar niet, je kunt altijd bij me terecht als je over iets wilt praten en totaal doorrazen!


    Olive

    Wow, het klinkt misschien niet echt bemoedigend. Maar als die jongen jou een hoer noemt dan is hij jou niet waard.
    En over het snijden, ik kan daar niet over oordelen omdat ik ook zo verkeerd bezig ben. Ik kan nu wel allemaal zeggen: Ga hulp zoeken, maar zelf ben ik ook te ongelukkig.
    Maar denk aan alle leuke dingen die je ooit in leven heb meegemaakt. Want die dingen kan niemand je meer af nemen, en met dat in mijn hoofd, sla ik me eigen er door heen. En dat moet jij ook doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    -knuffel-
    Ik hou ook van jou + Quizlet (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Arme schat. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het klinkt afgezaagd maar als hij het zo ziet is hij je niet waard. Er komt iemand die je echt waard bent en het niet erg vind om je te steunen, i.p.v. deze zak(sorry).
    Ik weet echt niet wat ik moet zeggen,behalve sterkte en als er iets is je mag me altijd "lastig vallen" als je wilt praten.
    Echt heel veel sterkte,lief.

    Quizlet zit vol met geweldige mensen die ik liever op mijn school

    Goed idee trouwens,we maken een q school voor alle lieve mensjes van quizlet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het eerste wat ik serieus dacht was iets als 'mijn god'. I totally agree with Jacker - whole Q is here for you!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik vind het echt heel erg voor je. Ö Gelukkig kan je jouw hart hier op Quizlet luchten, ik snap hoe je je voelt, en terecht. Het klinkt misschien hard, maar zoals ik het net heb gelezen vind ik hem gewoon een ****, sorry, maar dat hij dat tegen je zei? En breng jezelf niet op rare ideeën, don't you dare. Ö

    In ieder geval,

    Ik wens je veel sterkte. <3
    (Ik zal altijd een luisterend oor voor je hebben, hoor.)

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 20:57 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Het klinkt misschien nu heel bot, en je zult er -hopelijk- later ook zo over denken, hij is gewoon een lul en is je niet waard. Als hij dat soort dingen tegen je durft te zeggen. Hij heeft je gewoon laten vallen, terwijl jij het zo moeilijk hebt.
    Ik hoop dat je nog iemand hebt die je kan steunen, en veel sterkte meid!
    Ik heb vertrouwen in je!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jacker schreef:
    Ohjezus, wat een klootzak. Ik snap niet hoe je zoiets kunt doen, hoe durft hij je zo te noemen? We zijn er voor je! Ook al kennen we elkaar niet, je kunt altijd bij me terecht als je over iets wilt praten en totaal doorrazen!

    <3

    ImAwesome schreef:
    Wow, het klinkt misschien niet echt bemoedigend. Maar als die jongen jou een hoer noemt dan is hij jou niet waard.
    En over het snijden, ik kan daar niet over oordelen omdat ik ook zo verkeerd bezig ben. Ik kan nu wel allemaal zeggen: Ga hulp zoeken, maar zelf ben ik ook te ongelukkig.
    Maar denk aan alle leuke dingen die je ooit in leven heb meegemaakt. Want die dingen kan niemand je meer af nemen, en met dat in mijn hoofd, sla ik me eigen er door heen. En dat moet jij ook doen

    Ik heb al zo vaak hulp gezocht, en die psychologen drammen alleen door tot je diepste binnenste en breken dat laatste kleine stukje hart nog even een keertje en vertellen je nog even lekker goed waar je de fout in gegaan bent, nee dankje. En die goede dingen zijn ook echt geweldig, maar toch.

    StJimmy schreef:
    Arme schat. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het klinkt afgezaagd maar als hij het zo ziet is hij je niet waard. Er komt iemand die je echt waard bent en het niet erg vind om je te steunen, i.p.v. deze zak(sorry).
    Ik weet echt niet wat ik moet zeggen,behalve sterkte en als er iets is je mag me altijd "lastig vallen" als je wilt praten.
    Echt heel veel sterkte,lief.

    (...)
    Goed idee trouwens,we maken een q school voor alle lieve mensjes van quizlet.

    Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, haha. En dankje <3 Iedereen trouwens.

    Dimanche schreef:
    Ik vind het echt heel erg voor je. Ö Gelukkig kan je jouw hart hier op Quizlet luchten, ik snap hoe je je voelt, en terecht. Het klinkt misschien hard, maar zoals ik het net heb gelezen vind ik hem gewoon een ****, sorry, maar dat hij dat tegen je zei? En breng jezelf niet op rare ideeën, don't you dare. Ö

    In ieder geval,

    Ik wens je veel sterkte. <3
    (Ik zal altijd een luisterend oor voor je hebben, hoor.)

    Dankjewel <3 En nee, ik heb nog wel een beetje strijdsinstinct in me, haha.

    Horan schreef:
    Het klinkt misschien nu heel bot, en je zult er -hopelijk- later ook zo over denken, hij is gewoon een lul en is je niet waard. Als hij dat soort dingen tegen je durft te zeggen. Hij heeft je gewoon laten vallen, terwijl jij het zo moeilijk hebt.
    Ik hoop dat je nog iemand hebt die je kan steunen, en veel sterkte meid!
    Ik heb vertrouwen in je!

    Dankjewel <3 En zie je, Quizlet maakt teringveel ruzie met elkaar, maar toch, als er iemand iets heeft, zijn ze er toch voor diegene. Gosh, ik voel me net een priester.

    Het is net mijn ex.. Bah. Zulke jongens verdienen de moeite niet!
    Als je wilt praten, ik sta voor je klaar <3 (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Acceptance schreef:
    Ik heb al zo vaak hulp gezocht, en die psychologen drammen alleen door tot je diepste binnenste en breken dat laatste kleine stukje hart nog even een keertje en vertellen je nog even lekker goed waar je de fout in gegaan bent, nee dankje. En die goede dingen zijn ook echt geweldig, maar toch.


    Je hoeft niet meteen psychologen te hebben.
    Je kunt met je ouders gaan praten, of met je vriendinnen.
    Een keer goed uithuilen. Mensen op Q praten werkt ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Je hoeft niet meteen psychologen te hebben.
    Je kunt met je ouders gaan praten, of met je vriendinnen.
    Een keer goed uithuilen. Mensen op Q praten werkt ook.

    Ouders? Hell no. Vrienden? Het grootste deels is mannelijk en de vrouwelijke die ik heb zijn grotendeels backstabbers, dus nee dankje. En uithuilen, jonge je zou me nu is moeten zien, haha. En Q, ja, Q.. Q is gewoonweg geweldig (krul)

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ouders? Hell no. Vrienden? Het grootste deels is mannelijk en de vrouwelijke die ik heb zijn grotendeels backstabbers, dus nee dankje. En uithuilen, jonge je zou me nu is moeten zien, haha. En Q, ja, Q.. Q is gewoonweg geweldig (krul)


    Wees sterk meid. ik ben er altijd voor je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Acceptance schreef:
    (...)
    Dankjewel <3 En zie je, Quizlet maakt teringveel ruzie met elkaar, maar toch, als er iemand iets heeft, zijn ze er toch voor diegene. Gosh, ik voel me net een priester.

    Het is altijd fijn om te weten dat er mensen achter je staan.
    Je kunt op Quizlet inderdaad alles kwijt.
    Ik vind het zelf vaak fijner om mijn problemen te vertellen aan mensen die ik niet ken..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Wees sterk meid. ik ben er altijd voor je.

    (flower)