• Ben ik lelijk?
    Nou kijk. Dit ben ik.
    Tis niet omdat ik wil horen dat ik mooi ben ensow, maar ik krijg op school altijd van een heleboel mensen tehoren dat ik lelijk ben en dik ensow...
    Dus ff serieus. Ben ik lelijk?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Niemand is perfect, ik word hier op school ook soms lelijk genoemd, maar eerlijk gezegt reageer ik daar nieteens op, ik bedoel, iemand kan dan wel lelijk zijn, maar hebben ze wel eens naar diegenens binnenkant gekeken?


    I don't need words to feel those lips.

    tuurlijk niet. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik kan je niet zo goed zien dus ik kan je ook niet beoordelen


    /

    Nope, lelijk ben je niet. (:

    Zoals de forum signature van PUKKEL x DING :
    Dik is geen synoniem voor lelijk. En je bent niet lelijk maar ook niet dat je echt iets hebt van wauw! Jij bent normaal, jij bent jezelf! En dat telt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je Bent hoe je bent , en niemand kan er tussen komen , Allemaal jaloers ^^


    -

    Waarom trek je er zo hard iets van aan? Als ik je signature lees dan merk ik daar toch niet zoveel van ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Duuuuuude, srry dat ik het zeg maar je trek hier lajk aandacht mee (cat)
    En op even op je vraag terug te komen: Niemand is perfect, niemand is práchtig, niemand is lelijk maar iedereen is iemand. Ben jij niet blij met die iemand, doe er dan iets aan maar ben jij blij met die iemand, houden zo. Heb ik ook geleerd, ben vroeger veel lastiggevallen met mijn uiterlijk maar ik ben er overheen gegroeid. En ik vind mezelf mooi. Als je jezelf lelijk vind, ga je dat ook uitstralen.

    Conspiracy schreef:
    Duuuuuude, srry dat ik het zeg maar je trek hier lajk aandacht mee (cat)
    En op even op je vraag terug te komen: Niemand is perfect, niemand is práchtig, niemand is lelijk maar iedereen is iemand. Ben jij niet blij met die iemand, doe er dan iets aan maar ben jij blij met die iemand, houden zo. Heb ik ook geleerd, ben vroeger veel lastiggevallen met mijn uiterlijk maar ik ben er overheen gegroeid. En ik vind mezelf mooi. Als je jezelf lelijk vind, ga je dat ook uitstralen.

    Ik geef A'lies gelijk


    The soul needs autumn.

    Ik zeg het eerlijk ;
    Je lijkt op een engeltje!
    (A)


    we've only said goodbye with words

    You're cute !!
    en niettttt lelijk !!

    Leuke foto ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    you're cute <33

    and dat roepen ze ookaltijd tegen mij xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Vet schattig n_n
    & Nee, je bent niet lelijk (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells