• Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een verhaal, maar ik twijfel heel erg over welke tijd ik zal gebruiken...

    Tegenwoordige tijd
    Voorzichtig gluur ik naar mijn rechterkant. Verveeld bladert hij wat door zijn wiskundeboek: hij moet aan het eind van het jaar afstromen en hoeft onze wiskunde dus niet meer echt te volgen. Jammer, dan zal ik hem volgend jaar niet meer op school zien, omdat hij dan naar een ander gebouw moet…
    Ik kijk ook naar mijn linkerkant waar één van mijn vriendinnen zit. Ze kijkt me met een grijns aan: ze weet wel dat ik Michael weer had bekeken.


    Verleden tijd
    Voorzichtig gluurde ik naar mijn rechterkant. Verveeld bladerde hij wat door zijn wiskundeboek: hij moest aan het eind van het jaar afstromen en hoefde onze wiskunde dus niet meer echt te volgen. Jammer, dan zou ik hem volgend jaar niet meer op school zien, omdat hij dan naar een ander gebouw zou moeten gaan…
    Ik keek ook naar mijn linkerkant waar één van mijn vriendinnen zat. Ze keek me met een grijns aan: ze wist wel dat ik Michael weer had bekeken.


    Dus wat vinden jullie beter klinken?

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 20:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Verleden tijd : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Verleden tijd lijkt mooier in dit stukje tekst. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oké dan, dank jullie wel (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Carcass schreef:
    Verleden tijd : )


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Verleden Tijd ftw.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Carcass schreef:
    Verleden tijd : )


    Even a white rose has a black shadow.

    BlogSpot schreef:
    Verleden Tijd ftw.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.