• Ik zat dus even in mijn vage bui. Toen ik plots iets hoorde van lady gaga die met een microfoon sloeg in iemand zijn gezicht. Of heb ik het nu verkeerd opgevat? Ik hoorde het op Tmf (:


    It even took me by surprise

    Ja, maar dat was omdat ze zo opging in haar dansen. Ze heeft zich bij diegene al verontschuldigt.

    Ze was aan het dansen en der microfoon zwierde tegen een van de achtergronddansers aan, een paar tanden kwijt 8)


    All was well.

    Nee, het is juist. Ze heeft een danseres geslagen met haar microfoon, het was wel perongeluk. Het schijnt dat ze zodanig opging in de muziek en het concert dat ze de microfoon in het meisje haar gezicht sloeg. [Daarover gaat het toch?]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat word 5 jaar gevangenis ö [/oke moest ik gewoon eventjes zeggen (':]

    cuwl.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Wojo, best zielig voor diegene die dat ding in zijn/haar face kreeg. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    AHAHAHA, srry ik vind het grappig :X


    I build a house for your bones!

    Whaha, wat een afgang, maar wel erg voor die danseres. Het voelt wellicht niet zo fijn zo'n ding in je gezicht.


    You'll never dream alone. <3

    BarbiesDICK schreef:
    Ze was aan het dansen en der microfoon zwierde tegen een van de achtergronddansers aan, een paar tanden kwijt 8)
    whoho. Vragen ze dan aan hem/haar hoe dat komt aan haar tanden. kun je even lekker vaag antwoorden. ' lady gaga sloeg me ' ;o


    It even took me by surprise

    Was dat niet omdat ze zo opging in het dansen?!

    Wist ik niet.


    A. ikmisje.

    haha...^^:Y)

    Uhuu, ze was te wild aan het dansen..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ze ging gewoon oip in het dansen en sloeg een van haar danseressen.Maar dat was perongeluk.Ze heeft zich daar al voor verontschuldigt.


    I need you like a heart needs a beat

    JOYCESTYLE schreef:
    Dat word 5 jaar gevangenis ö [/oke moest ik gewoon eventjes zeggen (':]
    Net zoals Tom Kaulitz :')


    Wie du mir, so ich dir.