• sinds kort heb ik weer contact met mijn vader.
    Hij had belooft dat wij vandaag iets zouden doen. Daarna belde hij mij dat er iets tussen gekomen was.

    Maar,, Toen ik 3 - 4 jaar was beloofde hij 100de keren dat hij mij zou komen ophalen.
    Toen belde hij ook steeds af en dat er iets tussen gekomen is.
    Hij beloofde dat hij me morgen zou proberen op te halen omdat hij vandaag niet kon.
    Moet ik hem geloven?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Je kunt het tenminste proberen.. Maar niet al te veel want voor je het weet stelt hij je weer teleur. Maar je moet nu niet te negatief gaan denken, want het kan altijd zijn dat er echt iets tussen is gekomen. Het is nog maar de eerste keer sinds je hem weer ziet toch?
    (heb niet zoveel verstand van dat soort dingen)


    rawr! I'm a pirate

    Devoted schreef:
    Je kunt het tenminste proberen.. Maar niet al te veel want voor je het weet stelt hij je weer teleur. Maar je moet nu niet te negatief gaan denken, want het kan altijd zijn dat er echt iets tussen is gekomen. Het is nog maar de eerste keer in deze tijd toch?
    (heb niet zoveel verstand van dat soort dingen)
    Ja de eerste keer. Ik ben alleen bang dat het dan morgen weer gebeurt.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hmm.. wacht morgen af.. en ga als het dan weer gebeurt om een goede reden vragen.. Als hij dat niet heeft weet je dat hij het niet waard is.. Ook al is hij je vader. Je hebt je al die andere jaren ook zonder hem kunnen redden. Hoewel dit waarschijnlijk wel echt moeilijk is om te beseffen..
    *Ik duim voor je*


    rawr! I'm a pirate

    Nee.
    Sorry.
    Maar ik herken het.
    En bij mij is het ook nooit goedgekomen.
    Ik hóóp wél dat het bij jouw wel goedkomt. (:
    Dat meen ik écht.
    Maar vergeet niet aan jezelf te denken.
    Dat is de hoogste prioriteit. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet doen. Anders word je gewoon weer teleurgesteld. Ik hoop dat hij toch wel komt, maar the odds don't look so good.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    denk het niet he
    aangezien hij het vroeger ook altijd flikte. mensen verandere niet zoveel.

    Na al die xen denk ik niet.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat jij dat pikt man. Toen je klein was, liet hij je zitten, en nu weer.
    Nouja, ik zou niet teveel vertrouwen hebben.

    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en ik heb nu zoiets van als hij komt is dat leuk, maar ik reken er niet op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.