• ik heb dus een vriend . en we hadden het dus gedaan. (had ik al gedaan lange tijd geleden met me ex) en toen we klaar waren bleek hij dus geschuurt te zijn! en ik had mijn pil niet genomen!! zo nu zit ik de helle maand te hopen ongesteld. en nee hoor raak ik niet. Mijn vriend koopt dus een tes voor me . was de uitkomst POSITIEF zo ik in een dilemma wat moet ik mijn ouders vertllen als ze nog denken dat ik MAAGD ben. wij gaan dus naar de dokter. blijk ik niet zwanger te zijn.
    mensen gelooof die testen nooit is bij mij de 2e keer gebeurt!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Right ?

    een vriendin van mij is dit ook overkomen.


    Music is my fxcking drug. ♫

    Normaal horen ze het gewoon te doen.. en het kan niet zijn dat je ontvruchtbaar bent want dan zou die test niet positief zijn ;]
    Misschien is er wel iets met je baarmoeder. Waarom vraag je het niet aan die dokter? <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Juist ja, @Caitlin.
    Nee liebling, het hoeft niet altijd te kloppen, ik ken er genoeg waarbij het niet werkte, maar ze bleken wel zwanger te zijn...


    You move me ......... Kurt

    Meisje,ik weet dat dit zwaar moeilijk is,Maar Praat er met je ouders over,dat is het allerbeste..en dan kunnen ze missgien kwaad worden maar daar bereiken ze niks mee.Ze moeten je juist helpen ! <'3. Je moet ze het egt vertellen hoor!Je weet namelijk maar nooit of je nou wel of niet zwanger bent,en aangezien je al niet ongesteld bent geweest;) . praat er gewoon over,dat is het allerbeste!

    Succes(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Luminosity schreef:
    Juist ja, @Caitlin.
    Nee liebling, het hoeft niet altijd te kloppen, ik ken er genoeg waarbij het niet werkte, maar ze bleken wel zwanger te zijn...


    ooh xd. naja ik heb er [nog] geen ervaringen mee en dat wil ik liever ook even zo houden^^ maar Ik denk dat het bij haar misschien ook iets in haar baarmoeder mis is, ze kreeg ook van de keiharde steken dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ooh xd. naja ik heb er [nog] geen ervaringen mee en dat wil ik liever ook even zo houden^^ maar Ik denk dat het bij haar misschien ook iets in haar baarmoeder mis is, ze kreeg ook van de keiharde steken dus..

    Caitlin, schattebol x).
    Altijd aan het ergste denken x'D
    Misschien heeft ze wel een baarmoedertumor ofzo? C=
    Maar tzou wel nix ergs zijn, je kunt nog altijd adopteren! ;o
    x)
    Sorry,


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    Caitlin, schattebol x).

    Altijd aan het ergste denken x'D

    Misschien heeft ze wel een baarmoedertumor ofzo? C=

    Maar tzou wel nix ergs zijn, je kunt nog altijd adopteren! ;o

    x)

    Sorry,
    :



    ja maar cate kan welis gelijk hebben want ik krijg daar helle erge steken
    en mijn linker kant velt raar en vies aan dan mijn rechter alsof er iets meer in zit ofzo. iets verkeert (klinkt zo goor weet ik.)

    en cate kom je morgen naar mij es en sas toe??
    kan ik je meer vertelen!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Namine schreef:
    (...)


    ja maar cate kan welis gelijk hebben want ik krijg daar helle erge steken
    en mijn linker kant velt raar en vies aan dan mijn rechter alsof er iets meer in zit ofzo. iets verkeert (klinkt zo goor weet ik.)

    en cate kom je morgen naar mij es en sas toe??
    kan ik je meer vertelen!!


    ehm.. dunno waar gaan jullie morgen staan precies?

    @ instinctive, ja eigenlijk wel xd. weetje het is bestwel vervelend om naar films met mij te kijken als je mij niet van te voren zegt dat ik mijn mond moet houden :X ik heb overal commentaar op dat het niet klopt en niet kan xd. [bij science fiction films dan] ik bedoel er ontploft iets wat bijna net zo groot is als de oerknal vlak naast de aarde en er is niks wat er last van heeft xd. Dat klopt gewoon niet, toch??


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Met durex om je knuppel, verlies je geen druppel ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    MissShinoda schreef:
    ehm.. dunno waar gaan jullie morgen staan precies?



    @ instinctive, ja eigenlijk wel xd. weetje het is bestwel vervelend om naar films met mij te kijken als je mij niet van te voren zegt dat ik mijn mond moet houden ik heb overal commentaar op dat het niet klopt en niet kan xd. [bij science fiction films dan] ik bedoel er ontploft iets wat bijna net zo groot is als de oerknal vlak naast de aarde en er is niks wat er last van heeft xd. Dat klopt gewoon niet, toch??


    naast die schuif deur van alberthein

    gaan we weer naar fantastic 4 silver surfer. girl denk niet te moeilijk zeg gewoon o mooi gemaakt. het hoort niet perse te kloppen!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    95% werkt ze wel en jij zal die 5% zijn

    haha zal grappig zijn
    maar er kan zijn dat er iets mis is met mijn baarmoeder want ik heb nu al 2keer een miskraam gekregen!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    De meeste mensen kopen er twee, dan weet je het zekerder xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Namine schreef:
    (...)

    naast die schuif deur van alberthein

    gaan we weer naar fantastic 4 silver surfer. girl denk niet te moeilijk zeg gewoon o mooi gemaakt. het hoort niet perse te kloppen!!!


    :P het was een voorbeeld! ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT