• zie vraag hierboven
    en hoe deden ze dat bij jou?

    x Julia


    Love is the world. And that's make my smile.

    Wat is een tragus? :X


    Als je maar een ananas hebt..

    Tragus.

    Het is ook nog eens gevaarlijk ook nog. Als het verkeerd geschoten word, kan je doof worden langs die kant waar het geschoten word.

    Geen idee.
    maar een vriendin van mij heeft dat en zij had er best wel pijn aan.

    Conspiracy schreef:
    Tragus.

    Het is ook nog eens gevaarlijk ook nog. Als het verkeerd geschoten word, kan je doof worden langs die kant waar het geschoten word.


    Ja, inderdaad… Maar toch wil ik er één. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hahahahah, toevallig, mijn vriendin heeft er net een laten zetten.Ze zei dat hij pijn deed ja.
    Maarja, bij de een doet het meer pijn, dan bij de ander, he. :')

    wat is een tragus ? o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Conspiracy schreef:
    Tragus.

    Het is ook nog eens gevaarlijk ook nog. Als het verkeerd geschoten word, kan je doof worden langs die kant waar het geschoten word.

    Nee, dat is niet zo. (: Ik wilde er ook ooit eentje, maar heb er vanaf gezien. Want die piercer zei als hij een van die twee aderen raakt die daar lopen, je een gezichtsverlamming kunt krijgen. En daar zat ik niet bepaald op te wachten. =)

    In ieder geval, succes ermee. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wat is een tragus?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Liess schreef:
    (...)
    Nee, dat is niet zo. (: Ik wilde er ook ooit eentje, maar heb er vanaf gezien. Want die piercer zei als hij een van die twee aderen raakt die daar lopen, je een gezichtsverlamming kunt krijgen. En daar zat ik niet bepaald op te wachten. =)

    In ieder geval, succes ermee. (:


    Het is wel zo. Het vriendje van mijn zus en mijn nicht hebben een tragus. En als ze die tragus verkeerd piercen kan je doof raken langs die kant.
    @Amaranth
    Kijk naar die foto die ik hier ergens heb neergepleurd.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Het is wel zo. Het vriendje van mijn zus en mijn nicht hebben een tragus. En als ze die tragus verkeerd piercen kan je doof raken langs die kant.
    @Amaranth
    Kijk naar die foto die ik hier ergens heb neergepleurd.

    Ja klopt dat heb ik echt al zo vaak gehoord! maargoed er zijn overal kansen voor dan er iets kan gebeuren zoals bij je tong daar kun je een deel van je smaakpupillen verdoven om het zo maar ff te zeggen... dus je kunt bijv niet meer goed proven op een bepaalde plaats enzo


    Love is the world. And that's make my smile.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Het is wel zo. Het vriendje van mijn zus en mijn nicht hebben een tragus. En als ze die tragus verkeerd piercen kan je doof raken langs die kant.
    @Amaranth
    Kijk naar die foto die ik hier ergens heb neergepleurd.

    Heb het gezien .. Raar, mijn reactie stond eerst niet zo ver :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb er één.. ^^
    Maar bij mij ging er iets fout met piercen.. Klein oor ofzeu.
    Dus het deed wel pijn. Maar niet veel meer dan oorbellen laten schieten ofzeu ^^


    Save me with your love tonight.

    Zowiezo NIET schieten, niet eens aan denken piercen is veel veiliger. Het verkleind de kand op verlamming en ontsteking. Mis doet piercen meer pijn maar een week pijn voor de rest van je levenx

    Suc6


    You Can Copy My Whole Life But Never My Soul.

    PinkSwag schreef:
    Zowiezo NIET schieten, niet eens aan denken piercen is veel veiliger. Het verkleind de kand op verlamming en ontsteking. Mis doet piercen meer pijn maar een week pijn voor de rest van je levenx

    Suc6


    Why the bumping? D: