• Ik ben de oudste van de -18 jarigen in onze familie dus ik ga over de verlanglijstjes voor Sinterklaas, Kerst, Oud&Nieuw. Ik, vorige week het briefje gegeven aan mijn grootouders zodat zij kunnen beslissen wat mijn nichtjes en neefjes (en ik) krijgen. En dan geven zij dat terug zodat ik het aan de ouders kan laten weten zodat er niet dubbel gekocht wordt. En ik dus voor de grap dit lijstje opgesteld:

    Stephanie
    - My boyfriend
    - Just Dance 3
    - Destined (boek)
    - Latest 'The vampire Diaries' book (Dutch)

    Nu had ik er voor de grap mijn vriend opgezet omdat ik hem in de vakantie gezien heb maar daarna moet ik dus wachten tot eind freaking maart. (Hij woont nog in Northampton terwijl ik terug moest naar Belgium) En ik dus het hele lijstje afgaan, kom ik bij mijn naam. En normaal horen er drie vinkjes te staan (dus voor Sinterklaas, Kerst, Oud&Nieuw) Stond er nu maar 1 vinkje. Ze gaan hem gewoon hierheen halen! Dus ging ik net rondjes rennen van blijdschap. Ik kan iedereen wel omhelzen nu. *O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lief!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Lief, wilden ze dat maar voor mij doen.
    Want ik heb hem het laatst vorige herfst gezien. En laatst een flits op de fiets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zo lief van hen

    Dat is zo zalig! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik moest eerste de tekst 3 keer over nieuw lezen voordat ik het begreep

    Facking Awesome en zo lief


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik moest eerste de tekst 3 keer over nieuw lezen voordat ik het begreep

    Facking Awesome en zo lief


    Excuse me for that. Ik ben helemaal enthousiast en aan het stuiteren en dan gaat typen niet zo makkelijk ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat leuk! Mag ik vragen hoe je je vriend hebt ontmoet? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Super leuk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Superleuk! :3

    Hoe heb je hem ontmoet?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Paradis schreef:
    Wat leuk! Mag ik vragen hoe je je vriend hebt ontmoet? (:


    Ik ben opgegroeid in Northampton, en hij was echt altijd mijn beste vriend geweest. Onafscheidelijk. Maar dan besloten mijn ouders terug naar België te komen en die eerste twee/drie jaren waren echt een hel. Ik had moeite met de taal, amper vrienden en ik miste mijn beste vriend. En dan kwam ik terug naar Nh voor de vakantie. Heerlijke vakantie gehad en dan hebben we gekust en sindsdien zijn we samen. Nu al 2 jaar (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    dat is echt heel lief (:


    Save me from myself.

    Aww dat is geweldig :3
    Dat is echt zo fcking lief <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aaaah, omg, wat superleuk voor je! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Northanger schreef:
    (...)

    Ik ben opgegroeid in Northampton, en hij was echt altijd mijn beste vriend geweest. Onafscheidelijk. Maar dan besloten mijn ouders terug naar België te komen en die eerste twee/drie jaren waren echt een hel. Ik had moeite met de taal, amper vrienden en ik miste mijn beste vriend. En dan kwam ik terug naar Nh voor de vakantie. Heerlijke vakantie gehad en dan hebben we gekust en sindsdien zijn we samen. Nu al 2 jaar (:

    Ik haat mijn saaie leven. - vertrekt meteen naar Engeland -
    Maar dit is echt zo'n heerlijke romance, hihi. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Snarry schreef:
    Lief!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.