• In mijn klas zitten er een paar jongens en in bijna elke zin die ze zeggen schelden ze. Dat schelden vind ik niet zo heel erg, ik zeg ook wel eens 'kut' ofzo. Maar ik irriteer me er aan dat ze heel vaak met kanker schelden. Mijn opa heeft het en het is zeker dat hij eraan dood gaat. Ik voel me daar behoorlijk rot over en dan beginnen hun ook nog eens met kanker dit, kanker dat. Een vriendin van mij scheld er ook mee. Ik snap het niet, haar moeder heeft het ook en dan gaat ze ermee schelden. Het kan aan mij liggen, maar dan is er toch niet iets helemaal goed?
    Edit:
    Ja, er wordt ook veel met tyfus en tering gescholden. Dat vind ik idd ook niet kunnen. Bij mij in de klas schelden ze niet met die twee ziektes, maar wel met tering. Daarom noem ik alleen de ziekte kanker.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    fersure,me vader is er aan overleden. oke ik doe het ook wel eens, maar dan ben ik echt boos. gelukkig houden myn vrienden er rekening mee met me


    your eyes are like stars in the night.

    bij mij in de klas doen ze dat ook dat snap ik niet je scheld toch ook niet met aids of de pest of zo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ...
    Wat ik dan niet snap, is dat mensen er een probleem van maken als mensen met kanker schelden. Schelden met tering en tyfus mag wel... Het is gewoon een scheldwoord...
    [/mijn nicht is eraan overleden]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ken ook mensen die dood zijn gegaan eraan, maar daar ga ik niet zielig of gaar over doen. :')
    En zelf scheld ik er ook wel eens mee, is gewoon een gewoonte geworden.
    Een hele stomme, maar dat terzijde.


    You move me ......... Kurt

    Kanker is idd een heel erge ziekte.
    Maar Tering en Tyfus ook. Word je boos als mensen daar mee schelden?
    @ XamartanthX: Met de pest wordt al heel lang gescholden hoor. :')
    Ik vind het vooral irritant als mensen gaan lopen janken van mijn betovergroottante is daar aan overleden ofzo. Ja mijn oma ook, toen mijn moeder nog maar 10 was.
    Ik scheld er soms ook mee, als Tering niet genoeg is ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hier had ik ook al eens een topic over Maar oké, je hebt gelijk dus. Sommige kunnen denken dat dat je niets doet, maar het doet pijn.
    @LizesBIATCH, Tering en tyfus, daar scheld ik ook mee maar ik wist niet dat dat een ziekte was [/dom]

    Kanker heeft nu eenmaal 2 betekenisen..
    Het is een ziekte en een Scheldwoord..
    En die 2 dingen kunnen dan wel dezelfde naam hebben.. maar zijn absolut miet vergelijkbaar..
    En hoezo vind iedereen kanker wel erg. en Tiefus niet.. dat is tog ook een ziekte ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    victory schreef:
    Kanker heeft nu eenmaal 2 betekenisen..
    Het is een ziekte en een Scheldwoord..
    En die 2 dingen kunnen dan wel dezelfde naam hebben.. maar zijn absolut miet vergelijkbaar..
    En hoezo vind iedereen kanker wel erg. en Tiefus niet.. dat is tog ook een ziekte ><

    het is geen scheld woord dat hebben mensen er van gemaakt
    en ik vind tiefus minder erg omdat tiefus niet doodsoorzaak numer 1 is in nederland en omdat er aan kanker niks te doen is


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    het is geen scheld woord dat hebben mensen er van gemaakt
    en ik vind tiefus minder erg omdat tiefus niet doodsoorzaak numer 1 is in nederland en omdat er aan kanker niks te doen is
    .

    Cheeeemooooo dude. Chemo, er is wél iets tegen kanker te doen --'

    Dat is een gewoonte in nederland ;D
    Ze schelden altijd met ziektes in nederland.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Conspiracy schreef:
    (...).

    Cheeeemooooo dude. Chemo, er is wél iets tegen kanker te doen --'

    ja dude en nog sterven mensen er aan omdat chemo vaak niet help en dan kan het als nog trug komen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    waarom gaan julllie allemaal van zo een zielige onderwerpen pakken van slaan enzow en nnu dit ook nog vertel eens iets blijs (nerd)
    is naturlijk niet leuk als zoites wordt gezegt


    livng my life and got stress no more

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ja dude en nog sterven mensen er aan omdat chemo vaak niet help en dan kan het als nog trug komen


    Eeeecht niet --' De mééste mensen zijn nu echt wel al geholpen hoor :'DDD Dude, like hoever zit de technologie al niet vooruit?

    Hm, mij maakt niks uit als iemand daarmee scheld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Eeeecht niet --' De mééste mensen zijn nu echt wel al geholpen hoor :'DDD Dude, like hoever zit de technologie al niet vooruit?

    miijn vader werkt in het ziekenhuis ik denk dat hij er wel veel van af weet. en veel mensen sterven er aan anders was het niet doodsoorzaak nummer 1 in nederland!!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;