• Zoek zelf de foto mensen --' en geef gewoon antwoord van plaats te zeveren!

    Jaa klopt.
    Damn hij lykt wel een blanke neger. x']


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik vind hem nu wel wannabe :X
    weg eigen styl
    Maar als hij zich er goed bij voelt


    Your make-up is terrible

    BlackQueen schreef:
    Jaa klopt.
    Damn hij lykt wel een blanke neger. x']

    Dan wel mijne blanke neger.Muhaha (:

    Naja oorbel of niet :S
    ik blijf hem stiekem Sexii vinden :Y)


    Your Butt is Mine!

    Ik vind hem eng geworden x3 ach ja


    We can only learn to love by loving.

    Dat zagen we ook in dat andere topic? x:


    ok

    Ik vind hem eng! ;o
    MAMA!!(baby)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik denk eerder dat het een vlek is op de ruit van zijn auto zo'n grote oorbel doet die toch nie in en ik vind zijn nieuwe kapsel wel sexy xD

    Zijn kapsel heeft wel wat maar ik kan die oorbel niet goed zienXD


    Some angels have no wings.

    Weet je wat ik ook opmerk?
    Volgens mij is z'n lippiercing nu ook zwart? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind hem wel sexy met die vlechtjes :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou en k vind het lekker niet mooi -puh- Nee grapje, het is denk ik gewoon wennen


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hij lijkt wel meer op Bill nu vind ik...


    Live for something or die for nothing

    Liess schreef:
    Weet je wat ik ook opmerk?
    Volgens mij is z'n lippiercing nu ook zwart? :'D

    Hey ja, that's true :O
    Die vind ik wel mooi...maar dan is hij alleen maar nóg harder Bill, want die heeft ook een zwarte piercing:|


    Live for something or die for nothing

    DEUH, die heeft hij al f*cking lang:O Op een foto waar hij nog klein is en met Bill koekjes aan het bakken is heeft geke een heeeele poos geleden al ontdekt dat hij een ringetje in zijn oor had.
    Maar geke vindt het niet nodig om daar een topic over aan temaken, omdat Tom ook maar een mens is.


    En geke wordt helemaal gek en boos van al deze fans die nu gaan hyperen/boosworden/denken dat ze goed zijn omdat ze hebben gezien dat Tom een oorbel heeft.

    Gosh, ik ben écht pissed:@ Ik bedoel, láát hem gewoon zijn ding doen, en het is heus geen wereldwonder dat Tom een oorbel heeft hoor!
    Echt, ik kan niet meer tegen iedereen die zo obsessed als de pest is en ze behandeld als heiligen...
    Ik ben óók fan, maar heb je mij ooit tegen iemand horen hyperen dat ie een oorbel heeft? Nee, en ik weet het al jaren:O

    Like: Ik wordt echt gek van deze kant van fans:(

    Sorry als ik mensen hiermee verdrietig maak, en dat zal ik ongetwijfeld doen aangezien er een heleboel mensen zich aangesproken horen te voelen.

    [sorry, ik heb me even lekker uitgeleefd, maar ik meen wel wat ik zei. Als hij iets heeft veranderd is het niet meteen een wonder ofzo]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?