• Zoek zelf de foto mensen --' en geef gewoon antwoord van plaats te zeveren!

    Whahahahaha


    I don't need words to feel those lips.

    GU schreef:
    DEUH, die heeft hij al f*cking lang:O Op een foto waar hij nog klein is en met Bill koekjes aan het bakken is heeft geke een heeeele poos geleden al ontdekt dat hij een ringetje in zijn oor had.
    Maar geke vindt het niet nodig om daar een topic over aan temaken, omdat Tom ook maar een mens is.


    En geke wordt helemaal gek en boos van al deze fans die nu gaan hyperen/boosworden/denken dat ze goed zijn omdat ze hebben gezien dat Tom een oorbel heeft.

    Gosh, ik ben écht pissed:@ Ik bedoel, láát hem gewoon zijn ding doen, en het is heus geen wereldwonder dat Tom een oorbel heeft hoor!
    Echt, ik kan niet meer tegen iedereen die zo obsessed als de pest is en ze behandeld als heiligen...
    Ik ben óók fan, maar heb je mij ooit tegen iemand horen hyperen dat ie een oorbel heeft? Nee, en ik weet het al jaren:O

    Like: Ik wordt echt gek van deze kant van fans:(

    Sorry als ik mensen hiermee verdrietig maak, en dat zal ik ongetwijfeld doen aangezien er een heleboel mensen zich aangesproken horen te voelen.

    [sorry, ik heb me even lekker uitgeleefd, maar ik meen wel wat ik zei. Als hij iets heeft veranderd is het niet meteen een wonder ofzo]

    Je hebt gelijk, waarom moet je over elk klein detail een topic openen ><
    Als Tom nu ineens zichzelf zo blauw als een Smurf laat verven mag je er een toppic over maken, omdat zoiets abnormaal is maar over een stomme oorbel jezus ><


    The soul needs autumn.

    Cute!
    Hij lijkt zo echt een rapper nu x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Inamorato schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk, waarom moet je over elk klein detail een topic openen ><
    Als Tom nu ineens zichzelf zo blauw als een Smurf laat verven mag je er een toppic over maken, omdat zoiets abnormaal is maar over een stomme oorbel jezus ><


    A'duuuuuh, dat is het leven van iemand die beroemd is, lieve schat ^^

    Conspiracy schreef:
    (...)

    A'duuuuuh, dat is het leven van iemand die beroemd is, lieve schat ^^

    Maaaaaaar lieffie, hij zegt toch niet 'Nu moeten jullie allemaal topics gaan open over het kleinste detail dat ik heb veranderd!' Ik bedoel dat is de enige groep waar het van gebeurt, ik heb dat nog nooit zo hard gezien bij andere groepen.


    The soul needs autumn.

    Dus? Waarom is dit belangrijk? Als ik een oorbel heb komt er toch ook geen topic met IK HEB EEN OORBEL!!


    Life is hard and then we die

    Inamorato schreef:
    (...)
    Maaaaaaar lieffie, hij zegt toch niet 'Nu moeten jullie allemaal topics gaan open over het kleinste detail dat ik heb veranderd!' Ik bedoel dat is de enige groep waar het van gebeurt, ik heb dat nog nooit zo hard gezien bij andere groepen.


    Joaa, daar heb je wel gelijk in. Toen BitBit dr kop scheerde zodat ze een kale knikker kreeg, maakte niemand er iets over of zeu x] Th dit, en TH dat wahaah XDDD

    PUKKELxDING schreef:
    Dus? Waarom is dit belangrijk? Als ik een oorbel heb komt er toch ook geen topic met IK HEB EEN OORBEL!!

    Dat mag alleen als je beroemd bent (Adoh (cat))


    The soul needs autumn.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Joaa, daar heb je wel gelijk in. Toen BitBit dr kop scheerde zodat ze een kale knikker kreeg, maakte niemand er iets over of zeu x] Th dit, en TH dat wahaah XDDD

    Annelies, ik heb altijd gelijk hoor(puh)


    The soul needs autumn.

    PUKKELxDING schreef:
    Dus? Waarom is dit belangrijk? Als ik een oorbel heb komt er toch ook geen topic met IK HEB EEN OORBEL!!

    Omdat mensen ook miner geintresseerd in u zijn misschien en daarom dan ook geen topic over komt. Like,mag ik het mij ni afvragen ofso --'

    Tom wilt iemoo en gangstaa te samen zijn, vandaar al dat zwarte! en die oorbel maakt hem echt wel gangstaa (baby) ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oorbel magweg,vlechtjes vind ik lief x]
    en die zwarte piercing in zijn lip mag ook blijven :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik vind het wel goed hoor z'n oorbel maar ik wil wel weten hoe hij er van dichtbij uitziet


    cupcake smells great

    Het is geen oorbel, het is een vlekje op zijn ruit. Mar het lijkt gwn een oorbel.


    Got up on the wrong side of life today

    TeddyMurder schreef:
    Ik vind hem nu wel wannabe :X
    weg eigen styl
    Maar als hij zich er goed bij voelt

    Niet waar.
    Hij durft eindelijk te zijn wie hij altijd al wilde zijn. Weg met het gezag van David en UNI.