• Heay.
    Volgens mij ben ik echt overdepressief enzo.
    Ik begon op de bus ineens te huilen omdat ik dacht aan alle erge dingen. Zoals alle mensen die mij hebben laten vallen. Mijn ex-'hartsvriendinnetjes', mijn eigen vader, enz.
    En ik word ongelooflijk boos en verdrietig van mensen die teveel over seks enzo praten omdat ze dat stoer vinden om erover te praten.
    Ik vind dat echt niet normaal. Ik word er echt boos om en dan moet ik huilen.
    Ik zie er wel altijd supervrolijk uit enzo, maar dat is niet hoe ik mij meestal voel.
    Ik ben gewoon zo eenzaam als een vis op het droge.
    Ik haat alle mensen die zich zo belangrijk vinden omdat hun beugel net is weggehaald.
    En ik wil liever voor altijd slapen. Dan is het mooi, maar dan word je wakker, nadat je amper 1 uur lang ofzo hebt geslapen en moet je naar school. Je klaarmaken, schminken, inpakken, eten. Altijd hetzelfde.
    Ik ben nog erger dan Holden Caulfield die de pest heeft aan mensen die een godkope koffer hebben. Ik heb de pest aan mensen die naast mij in de bus komen zitten. Jongens die nooit iets te doen hebben. En wat ik echt niet kan uitstaan is dat een meisje dik is. En ze weet dat ze dik is, maar dan doet ze een extra-small aan terwijl ze eigenlijk beter een extra-large zou moeten pakken. En dan doet ze een minirokje aan terwijl ze amper mooie benen heeft.
    Ik word daar echt boos van.
    Is dat normaal?
    En nee, nix hormonen. Da's allemaal schijnheilig. Dat is zo een van die zielige verklaringen van die klootpsychologen voor iets wat ze niet tegoei kunnen uitleggen.

    Maar Holden Caulfield had tenminste iemand om blij van te worden (zijn zusje, voort geval dat je 'The Catcher In The Rye' niet gelezen hebt) en ik heb niemand.
    Ik heb wel een fantasievriend die k had bedacht toen ik 40 graden koorts had, maar zelfs die blijft weg.
    Mijn god, help o.O'
    Is dat normaal?
    En dan zullen jullie allemaal zeggen: Natuurlijk! Het gaat allemaal wel over, en al dat schijnheilig geklap.
    Maar nog een betere vraag: Wie heeft dit ook of iets dat erop trekt?

    En zeg alsjeblieft nix over antidepressiva of al die nepdinges. Dat slaat allemaal nergens op.

    & dankuwel dat u mijn gezeur leest.
    Wie dat dit ook doet, u wordt later door de God wel beloond enzo.
    Wees maar zeker.

    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat heb ik ook O.O Ik haat dikke mensen in kleine kleren >< En alles wat je net opnoemde.
    Maargoed, ik heb geen idee waar het aan ligt, hou mezelf voor at het komt omdat ik ongesteld ben, of andere dingen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Dat heb ik ook O.O Ik haat dikke mensen in kleine kleren >< En alles wat je net opnoemde.
    Maargoed, ik heb geen idee waar het aan ligt, hou mezelf voor at het komt omdat ik ongesteld ben, of andere dingen.


    Als ik ongesteld ben dan heb ik alleen buikpijn en voor de rest kan ik niet klagen.
    Dan ist soms zelfs beter dan gewoonlijk o.O'
    Maar oke, danku voort lezen xd.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)

    Als ik ongesteld ben dan heb ik alleen buikpijn en voor de rest kan ik niet klagen.
    Dan ist soms zelfs beter dan gewoonlijk o.O'
    Maar oke, danku voort lezen xd.


    Whehe, ik ben echt een kreng


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Whehe, ik ben echt een kreng

    hoezo?
    Omdat je dikke mensen haat of omdat je het helemaaal niet hebt gelezen? x)
    Ik kan trouwens echt onzettend kwaad worden op iemand, zomaar. Ik ruzie zowat elke dag met iemand van mijn klas. Maar da's ook zo'n schijnheilige strever enzo.
    Grr x), kheb zowat aan alles en iedereen de pest. Behalve hier op quizlet. Hier vind ik het zo geweldig ;D.
    Of heb je dat soms, dat je megaboos wordt op mensen die op je profiel komen (bv op netlog of hyves), bijna elke dag, en NIETS achterlaten?
    Dan denk ik zo van, wat kom je hier doen dan? Oftewel laat je iets achter, een reactie ofzo, oftewel kom je gewoon niet. o.O'
    Manmanman.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    hoezo?
    Omdat je dikke mensen haat of omdat je het helemaaal niet hebt gelezen? x)
    Ik kan trouwens echt onzettend kwaad worden op iemand, zomaar. Ik ruzie zowat elke dag met iemand van mijn klas. Maar da's ook zo'n schijnheilige strever enzo.
    Grr x), kheb zowat aan alles en iedereen de pest. Behalve hier op quizlet. Hier vind ik het zo geweldig ;D.
    Of heb je dat soms, dat je megaboos wordt op mensen die op je profiel komen (bv op netlog of hyves), bijna elke dag, en NIETS achterlaten?
    Dan denk ik zo van, wat kom je hier doen dan? Oftewel laat je iets achter, een reactie ofzo, oftewel kom je gewoon niet. o.O'
    Manmanman.


    Ik ben sowieso een kreng, maar ik had het wel helemaal gelezen. Ik maak alleen ruzie met mijn leraren, omdat ze teveel zeiken enal.
    En ik snap je, ik heb ook zo'n hekel aan alles, op dit moment ben ik doodgeirriteerd en doe ik ontzettend bot tegen iemand. Maar dat was toch z'n eigen schuld.
    Ja, daar word ik ook zo boos om =O Ook in topics, dat ze wel kijken maar geen reactie zetten, of als ze je verhaal lezen ofzo...


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso een kreng, maar ik had het wel helemaal gelezen. Ik maak alleen ruzie met mijn leraren, omdat ze teveel zeiken enal.
    En ik snap je, ik heb ook zo'n hekel aan alles, op dit moment ben ik doodgeirriteerd en doe ik ontzettend bot tegen iemand. Maar dat was toch z'n eigen schuld.
    Ja, daar word ik ook zo boos om =O Ook in topics, dat ze wel kijken maar geen reactie zetten, of als ze je verhaal lezen ofzo...


    Ja, inderdaad!
    Of als iemand is iets wil melden in een topic, bv da die een vriendje heeft ofzo en dan de reacties zijn van dit soort:

    -Fijn voorje.
    -Jeej.
    -Geweldig.

    Droge reacties dus.
    Dat is echt onbeleefd en onrespectvol ><
    Toch?


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad!
    Of als iemand is iets wil melden in een topic, bv da die een vriendje heeft ofzo en dan de reacties zijn van dit soort:

    -Fijn voorje.
    -Jeej.
    -Geweldig.

    Droge reacties dus.
    Dat is echt onbeleefd en onrespectvol ><
    Toch?



    Ja =O Of als je iets belangrijks meld, en dan gaan ze over zichzelf praten >< Dat is pas irritant. Je maakt niet een topic om meer over andere mensen te weten, maar zodat je jou ding kunnen lezen en over jou ding kunnen praten, vind ik altijd


    Your make-up is terrible

    Instinctive schreef:
    (...)
    hoezo?
    Omdat je dikke mensen haat of omdat je het helemaaal niet hebt gelezen? x)
    Ik kan trouwens echt onzettend kwaad worden op iemand, zomaar. Ik ruzie zowat elke dag met iemand van mijn klas. Maar da's ook zo'n schijnheilige strever enzo.
    Grr x), kheb zowat aan alles en iedereen de pest. Behalve hier op quizlet. Hier vind ik het zo geweldig ;D.
    Of heb je dat soms, dat je megaboos wordt op mensen die op je profiel komen (bv op netlog of hyves), bijna elke dag, en NIETS achterlaten?
    Dan denk ik zo van, wat kom je hier doen dan? Oftewel laat je iets achter, een reactie ofzo, oftewel kom je gewoon niet. o.O'
    Manmanman
    .

    Ik heb dat zo vaak, he. Dan heb ik iets van; Tyf toch op en ga een ander bezoeken.

    > Ik heb de andere even gesloten voor je. :')


    Tanya is de beste.

    Wat is dat toch met 'ik haat dit en ik haat dat'. Niemand mag zeggn van 'ik haat emo's' of 'ik haat Jonas Brothers' you name it. En dan zit jij te -vergeef me mijn woordkeuze- zeiken over dikke mensen. Waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon accepteren met de goeie en slechte kanten. Erger je er niet aan, lach eens in je vuistje en laat ze gewoon doen. Jij zou het toch ook niet graag hebben als iemand zegt dat je beter een grotere kledingmaat koopt terwijl je je goed in je vel voelt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oowh lieverd..
    het is goed dat je het eruit gooit dat lucht al iets op in elk geval. ik zou er met je ouders over praten. blijven zeuren praten weet ik veel tot dat ze serieus nemen.. misschien moet je wel aan de anti depressief pilletjes.. maar dat hoop ik niet.

    maar voor de rest ik irriteer me idd ook ter pletter aan dat soort mensen ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Tsja...
    Zulke problemen heb ik niet. Toen ik een jaar of 14 was kon ik me wel eens heel random aan mensen ergeren (vooral in mijn periode voor een menstruatie) maar ik ben altijd wel vrij tolerant tegenover anderen. Altijd geweest ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    En wat ik echt niet kan uitstaan is dat een meisje dik is. Das gemeeeen >< Damn. Sorry.
    Maar ik denk niet dat je overdepressief bent hoor. Ik had ook zoiets, een jaar geleden maar toen had ik gewoon aan alles een hekel, niet specifiek aan één ding. Maar toen dacht ik wel meestal aan 'ik wil niet dood, hoe zou dat zijn? Nooit meer ga ik dan hier rondlopen, nooit meer dit nooit meer dat.' En na een tijdje ging dat over... En nu heb ik het weer ><

    Tsja...
    Hoe jij 't brengt lijkt t of je wílt horen dat je ontzettend depressief bent en het ook nooit meer goed komt..

    Conspiracy schreef:
    En wat ik echt niet kan uitstaan is dat een meisje dik is. Das gemeeeen >< Damn. Sorry.
    Maar ik denk niet dat je overdepressief bent hoor. Ik had ook zoiets, een jaar geleden maar toen had ik gewoon aan alles een hekel, niet specifiek aan één ding. Maar toen dacht ik wel meestal aan 'ik wil niet dood, hoe zou dat zijn? Nooit meer ga ik dan hier rondlopen, nooit meer dit nooit meer dat.' En na een tijdje ging dat over... En nu heb ik het weer ><


    Maar da bedoel ik ni xd.
    Ik bedoel, als ze dik zijn en ze WETEN dat, maar ze proberen door veel te kleine kleren slanker eruit te zien en dat lukt natuurlijk niet en dat is een behoorlijk belachelijke zicht.
    Sorry, khad het niet tegoei geformuleerd (':


    Where there is a sea there are pirates...