• hey mensjes <3

    ik mag eindelijk een tattoo van me moeder ;D

    ik zat te denken aan een hartje op me pols.

    zal ik het doen of niet?


    El Diablo.

    Moet jij weten. Over zoiets moet je zelf beslissen.


    comfort in c h a o s

    Ik ga zelf alleen tattoo's nemen met een betekenis :')
    En, sorry dat ik het zeg, maar een hartje.. Nou, daar vind ik persoonlijk weinig betekenis aan zitten. Je loopt er je hele leven mee.

    Maar het is jouw keuze (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uhm, pols vervaagt snel en is moeilijk te verstoppen. Persoonlijk zou ik het niet doen, ik zou alleen een tattoo nemen met een betekenis op een plek die wat makkelijker te verbergen is.
    MAAR, als jij het wilt en leuk vind, gewoon doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voiceless schreef:
    Ik ga zelf alleen tattoo's nemen met een betekenis :')
    En, sorry dat ik het zeg, maar een hartje.. Nou, daar vind ik persoonlijk weinig betekenis aan zitten. Je loopt er je hele leven mee.

    Maar het is jouw keuze (:


    Food.

    zolang je maar geen tramp stamp neemt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Persoonlijk zou ik een tattoo nemen omdat er iets specefieks is wat je graag wilt, niet omdat je gewoon graag een tattoo wilt. Dit topic zegt voor mij genoeg.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    Persoonlijk zou ik een tattoo nemen omdat er iets specefieks is wat je graag wilt, niet omdat je gewoon graag een tattoo wilt. Dit topic zegt voor mij genoeg.


    ik neem het ook omdat het de liefde voor mijn vrienden en familie laat zien


    El Diablo.

    Hartje op je pols, kom op man. Als je een tattoo neemt, moet je echt iets speciaals nemen, en niet zo'n, -naar mijn mening-, dom hartje. Over twintig jaar kijk je dan terug en dan denk je: 'Why dafuq heb ik dat ooit gedaan?'

    Ex-tattooshop-medewerker sprekend hier, heb genoeg meisjes gezien die zo'n leuk hartje wilden en dan een maand later terugkwamen omdat ze iets anders wilden. En ze wilden er een omdat ze er een wilden.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Austen schreef:
    Moet jij weten. Over zoiets moet je zelf beslissen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil persoonlijk ook een tattoo en ik weet er nu drie verschillende die ik zou willen, maar of ik die ooit ga laten zetten... Ik wil er echt 10000% zeker van zijn.


    All was well.

    Glameow schreef:
    Persoonlijk zou ik een tattoo nemen omdat er iets specefieks is wat je graag wilt, niet omdat je gewoon graag een tattoo wilt. Dit topic zegt voor mij genoeg.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee niet doen, je twijfelt erover en over zoiets moet je gelijk zeggen van 'ja, dat wil ik.'

    Als er een reden achter dat hartje zit zou ik het doen, maar wel op je linkerpols (: .
    Als je dan een lang shirt aan hebt en je hebt bijv. een sollicitatie en je schudt diegene zijn hand dan komt je tattoo niet tevoorschijn. Dat overkwam mij namelijk wel.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je moet echt 100% zeker zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik zou eerder een woord of een tekstje nemen aan de binnenkant van je pols, iets wat veel voor je betekend of zo. [:


    Save me from myself.