• Ik kom dus vanmorgen naar beneden hoor ik m'n tweelingzus ineens vragen of die kapot is.
    Wat blijkt inderdaad dus.
    We hebben die tv nog maar 5 jaar en toch is die al kapot, ik bedoel onze vorige was 25 jaar oud o.O. Maar soit, ze gaan 'em proberen te maken en ze brengen een vervangtoestel^^.
    Wist niet eens dat ze vervangtoestellen brachten, maar 'k vind het wel leuk :'D

    Nog mensen waarvan de tv toevallig stuk is? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Geweest jah. Maar we doen er toch bijna niks mee :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha neen (': Maar onze droogkast is wel altijd naar de bom x)

    Ja, nadat ie het 14 jaar had volgehouden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Coriander schreef:
    Geweest jah. Maar we doen er toch bijna niks mee :')

    Na ik moet 's avonds wel tv kijken want dan mag ik niet meer op de computer van m'n ouders ==.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lastig. Mijne momenteel niet maar me surroundsound is eraf komen zetten, heb nu nog maar 1 zielig klein boxje ipv 5 grote plus een kleintje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee bij ons niet,en anders was het geen probleem hier,want wij hebben er genoeg :')

    xOverdose schreef:
    Nee bij ons niet,en anders was het geen probleem hier,want wij hebben er genoeg :')

    Mijn ouders vinden twee tv's veel te veel, ook al zijn we (met ouders er bijgerekend) met zes =='.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wy moeten altijd dat rode knopje dat gaat brandn als je hem op zet laten opstaan anders hebben we de volgende keer als we hem wille opzetten problemen omdat het dan mss een halfuur kan duren eer hij echt opstart --> lekker veel te veel verbruikn:S
    k*t
    mr ik hb wel gelukkig nog de mijne(A)xDhii
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    wy moeten altijd dat rode knopje dat gaat brandn als je hem op zet laten opstaan anders hebben we de volgende keer als we hem wille opzetten problemen omdat het dan mss een halfuur kan duren eer hij echt opstart --> lekker veel te veel verbruikn:S
    k*t
    mr ik hb wel gelukkig nog de mijne(A)xDhii
    Xx

    Inderdaad, je tv staat dan gewoon heelder dagen op stand-by!ö Maar jij hebt gelukkig nog een eigenlijk tv x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad, je tv staat dan gewoon heelder dagen op stand-by!ö Maar jij hebt gelukkig nog een eigenlijk tv x'D

    whhaha ja x') weet je wat?..kom anders by my kijkn als je geent v meer hebt xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mijn ouders vinden twee tv's veel te veel, ook al zijn we (met ouders er bijgerekend) met zes =='.

    wij waren eerst ook met zes,maar 2 zijn het huis uit :')

    -geeft een nieuwe televisie- (cat)

    tomfreakske schreef:
    (...)
    whhaha ja x') weet je wat?..kom anders by my kijkn als je geent v meer hebt xD
    Xx
    $Ze brengen een vervantoestel :Y) geen idee dat ze dat deden, maar is goed want toen onze oude tv eens stuk was moest ik Samson en Gert missen! (sorry herinner ik me nog steeds).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xOverdose schreef:
    (...)
    wij waren eerst ook met zes,maar 2 zijn het huis uit :')

    -geeft een nieuwe televisie- (cat)

    Gelukzak!:'P
    Mijn oudste broer is pas binnen twee jaar het huis ofzo, en mijn andere, tjaa die zal hier nog wel blijven.
    Maar ach thanks (flower)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou, mijn broers hebben beide een tv, ik hb één en beneden staat er ook nog één.
    Of nee, eigenlijk heb ik er twee. Een kleintje en nog een grote die eerst beneden stond maar toen kreeg mijn pa ene nieuwe tv dus nu heb ik die oude. ^-^

    Nope, maar soms valt belgacom tv uit, waardoor we zowat een hele dag zonder tv zitten.


    -