• Ik luister nu In this moment. En als ik me niet vergis vindt hij het vreselijk. Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je muziek luisterd waar van je ouders hysterisch worden of gaan zeuren? xD

    En als ik me niet vergis staat dit niet in het goede topic, maar mischien ook wel, I dunno :Y)


    x


    Scream for mercy!

    DutchAngel schreef:
    (...)k zou het niet weten but i like it xD


    hehe het is wel orgineel :]

    & mijn ouders zijn verbaasd dat ik nog niet doof ben [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Soliloquy schreef:
    (...)

    hehe het is wel orgineel :]

    & mijn ouders zijn verbaasd dat ik nog niet doof ben [a]

    klopt
    haha mijn ouders vinden juist dat ik doof ben:X


    Why don't you break my heart

    Altijd. Maar meestal zit ik boven en horen ze het niet. Nouja, als ik de radio keihard aan heb staan wel. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn ouders vinden mijn muziek echt superlelijk. Er is maar 1 groep waarvan mijn moeder zegt 'hey, die hebben wel mooie liedjes' en dat is...METALLICA xD BFMV en BMTH enal vind ze lelijk x]


    Live for something or die for nothing

    omg x'D ja en als ze dan gaan zeuren zet ik hem nog net ff een tikje harder ^^ lief hea XD

    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Mijn pa haat alles wat waar ik naar luister.
    Mij ma valt mee. Als er niet te veel 'gejank' (haar woord) in voorkomt, mag ik er gerust naar luisteren. Maar ik zit gewoon vaak met de koptelefoon op, dus hoeft ze niet veel te zagen :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    jahd an is eht van: 'doe die herrie uit' of 'michelle, zet eens muziek op' 'dit is muziek pap' 'nou ik vind het gejenngel'

    soms luister ik hardstyle dan worden hun helemaal gek xD
    X


    /

    Toen ik nog Dragonforce enzo luisterde werd mijn moeder gék van die muziek.. Maar ze is nu uit huis en mijn pap houd wel van Rammstein etc. dus ik kan nu alles luisteren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Staat goed hoor^^
    Mijn ouders kunnen er niet tegen als ik Britney Spears luister.
    Ik heb haar naam ooit eens zovaak vermeldt, dat ze er gewoon zot van werden, en als ik nu nog een keer 'Britney Spears' bij hen in de buurt zeg beginnen ze meteen te zuchten x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik doe mijn ouders dat over het algemeen niet aan. kZet soms allen even een cd op in de auto.
    Mijn moeder vind dr niks an gelouf ik :"D
    Vooral Thursday en Alesana vond ze vervelend geloof ik :']


    Mew <3

    Myn Hele Familie Haat tokio hotel En brokeNCYDE. :Y) en ik luister dat dus altyd kei hard.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    whaha ja toen mijn ouders nog samen waren en ik pas th-fan was luisterde ik continue naar th omdat het zo nieuw was, als ik zong thuis zong ik alleen maar duitse songs van th mijn ma: saébel! u plaat blijft hangen zing is een ander liedje ! --' ik : ok (A) *begin aan ander liedje van th te zingen xD* hihi maar zo bedoelde ze het neit xD

    & m'n pa heeft er allemaal geen problemen mee ik mag van hem zelfs keelluide muziek op zetten als hij slaapt (mr dat doe ik niet speciaal voor hem(A))

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    alleen bij de harde genres zoals death metal, screamo, deathcore....

    Eigenlijk heb ik dat nooit van mijn leven meegemaakt

    Wat voor muziek ik opzet er wordt nooit geklaagd X3


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..