• Hi!

    In dit topic houd ik mijn nieuwe recensies en updates bij. Zo hoeven jullie alleen maar dit topic in de gaten te houden!


    Dit is de link naar mijn blog!

    En dit is de link naar mijn Facebook pagina!

    Elke vrijdag komt er een recensie online en op dinsdag een blogpost!

    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 22:21 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Recensie: 1q84 De complete trilogie. (Haruki Murakami)

    1q84 is het ijzingwekkend spannende verhaal van Aomame en Tengo. Op het eerste gezicht hebben zij niets met elkaar te maken, maar gaandeweg wordt duidelijk dat hun paden elkaar heel vroeger ooit gekruist moeten hebben, en het zit er even duidelijk in dat dit weer gaat gebeuren. Maar hoe? Met een duizelingwekkende vaart voert Haruki Murakami de lezer mee door parallelle werelden, langs hotelkamers in Tokyo, gewelddadige sekten, nachtclubs en een geheimzinnige jonge vrouw met een wel heel bijzondere afwijking.


    Wil je weten wat ik ervan vond? Lees dan nu de recensie op mijn blog!

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 15:11 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haul, TBR en wrap up

    Wil je weten welke boeken ik vorige maand heb gelezen en gekocht? En wat ik deze maand wil lezen?
    Lees dan snel mijn nieuwe blogpost!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 21:15 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn site is hier en daar wat verandert en ik ben nu (eindelijk) de puntjes op de i aan het zetten! Hier en daar veranderen er dus dingen en vanaf nu komt er elke vrijdag een blogpost!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb HEX van Thomas Olde Heuvelt gerecenseerd! Wil je weten wat ik ervan vond? Lees dan snel mijn nieuwe recensie! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er staan inmiddels al weer een aantal nieuwe berichten op mijn blog. Waaronder mijn recensie van A wallflower story en Girl online going solo.
    Benieuwd? Neem dan snel een kijkje op mijn blog!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een facebook pagina aangemaakt! Hier post ik mijn recensies en artikelen ook op. Misschien handig om te volgen?
    Hier is ie:


    Facebook: Dromen over boeken


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een nieuwe blognaam!

    Ik (heart2) boeken!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!