• De stelling van vandaag luidt:
    Er is teveel reclame op tv

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Bij sommige zenders wel.


    Your Butt is Mine!

    Jaa. daar ben ik absoluut mee eens. Soms heb ik gewoon geen zin meer om tv te kijken enkel door die domme reclame. vroeger duurde de reclame amper 2 minuten. Nu kan deze uitlopen tot 10 minuten. Dat is toch overdreven veel?


    It even took me by surprise

    Zit je net in een leuke film, komt er weer reclameee tussendoor --'

    En over rtl moeten we maar neit beginne, die leven van reclame.

    Na er is inderdaad te veel reclame, en 'k wordt er nogal zot van, maar uiteindelijk is het wel te begrijpen. Zij moeten ook inkomsten hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mee eens!

    ja >< om zot van te worden!

    jah daar ben ik het mee eens


    /

    Ja, soms vind ik het wel leuk, Valt te zien over wat het gaat. Mara het mag wel wat minder.


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Ja, soms vind ik het wel leuk, Valt te zien over wat het gaat. Mara het mag wel wat minder.

    Als het zo van die grappige reclames zijn, dan is het nog best oké =]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mee eens


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Jup. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik erger me er eigenlijk niet zo heel erg aan(A) Tussen een film door wordt het inderdaad wel irritant, maar die kijk ik toch niet zo vaak:Y) Als ik Nickelodeon of Jetix of TMF of MTV kijk dan ga ik gewoon naar een andere zender om daar verder te kijken:P Dus ik kijk het eigenlijk bijna nooit:Y)
    Dus eigenlijk vind ik het niet zo ergxD Maar als ik echt naar een zender zou kijken dan zou ik het wel irritant vinden.
    Dus ik vind het teveel&niet erg:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ook mee eens :']


    never say goodbye.

    Uhu. kij keen plas pauze en drik pauze oke maar dr hoeft niet zo veel reclames =.=. voor al op sommige zenders : heb je 5 min reclame dan weer 5 min tv dn weer 5 min reclame. en dat de hele avond =.=


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Veel te veel.