• De stelling van vandaag luidt:
    Er is teveel reclame op tv

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Mee eens. Soms is het echt té veel, dan is je programma zélf minder lang dan het aantal reclamen. Dat is echt niet meer normaal. Maar zoals hierboven al vermeld, één reclameblok in een film, mag wél voor mij. :')


    Tanya is de beste.

    Klopt. Het begint te vervelen.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Helemaal mee eens.

    Te veel maar ik trek me dr niks van aan x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Echt helemaal mee eens. Ik irriteer me er mateloos aan. =,=


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mee eens.
    Handig als je naar het toilet moet, maar dat hoef ik toch echt niet elk half uur -_-
    Beetje minder zou leuk zijn.

    ja dat is wel best irritant
    als er dan een leuke film is
    juist op zo'n spannend moment
    is er reclame
    echt irritant


    One Day you'll remember me...

    Je hebt echt gelijk.. om de 30 minuten komt er al reclame! Het is waar!

    Ja.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jhaa echt te veel reaclame
    soms is het wel makkelijk maar bijvoorbeeld bij films heb je echt lange reclames en dat is zwaar irritant ><


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    zeker van wel!!
    kijk je een film duurt het eeeuwen voor dat de reclame van een reclameblok afgelopen is. Ben je al bijna inslaap gevallen voor de film weer begint><xD

    maar als het iets minder is, is het wel ok. Kan je dan teminste drinken gaan halen ofzo...xD

    ja, zit je net lekker helemaal in een programma krijg je ineens een schoonmaak reclame ofzo! Echt heel iri-_-'' zowiezow gaan de meeste mensen tijdens de reclame wat anders doen dus beetje kansloosxD


    To fight is to life and to life is to fight

    Ja! dat is gewoon niet normaal meer, reclame zou 5 min moeten duren zodat ej even naar de wc kunt of wat drinken kunt halen maar soms duurt het gewoon en kwartier ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, echt wel!
    Maar de mensen moeten ook geld verdienen, he...


    You move me ......... Kurt

    mee eens..


    Je moet worden wie je bent.